Barbora Osvaldová: Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Barbora Osvaldová: Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby.
Celý popis
238 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
238 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
4.1.2025
na výdejním místě
Výdejní místa
4.1.2025 -
6.1.2025
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.
- Datum vydání: 01. 11. 2017
- Počet stran: 204
- ISBN: 978–80–200–2754–2
- Vazba: Brožovaná bez přebalu matná