10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11241469

Barbora Osvaldová: Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Barbora Osvaldová: Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Celý popis
238 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
238 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

4.1.2025 na výdejním místě
4.1.2025 - 6.1.2025 na vaší adrese

Popis

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.
  • Datum vydání: 01. 11. 2017
  • Počet stran: 204
  • ISBN: 978–80–200–2754–2
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu matná