Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 12002636

Michal Richtr;Alan Záruba: CI.CZ 1990-2007 /česky/ - Firemní Styl v České republice!

Michal Richtr;Alan Záruba: CI.CZ 1990-2007 /česky/ - Firemní Styl v České republice!

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo. Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba. Celý popis
899 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
899 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

19.9.2024 na výdejním místě
19.9.2024 - 23.9.2024 na vaší adrese

Popis

Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.

Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z různých důvodů vydobyly příkladného postavení. Nejedná se jen o projekty firemního stylu velkých českých firem, bank nebo finančních institucí s mezinárodním dosahem, ale i o projekty vizuální prezentace menších podniků, neziskových organizací, kulturně-vzdělávacích a společenských institucí nebo českých měst a krajů.

Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů.

Publikace CI.CZ 1990 – 2007 zprostředkovává tak poprvé naší veřejnosti téma, které je stále více populární, nicméně zatím nedostatečně odborně komunikované.

  • Datum vydání: 05. 12. 2008
  • Počet stran: 240
  • ISBN: 9788025418352
  • Vazba: BC