10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 6416582

Stutzmann Nathalie: Contralto

Stutzmann Nathalie: Contralto

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Skoro se nechce věřit tomu, že je to už třicet let, co vyšla na labelu Erato kompletní nahrávky Händelovy opery „Amadigi di Gaula“ s barokním orchestrem Les musiciens du Louvere pod vedením dirigenta Marca Minkowskiho a altistkou Nathalie Stutzmann v titulní roli. Celý popis
Sleva 9 % 429 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
389 Kč
Zboží od: Multiland
Sleva 9 % 429 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
389 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 2 kusy
S novou kartou za

2.1.2025 na výdejním místě
2.1.2025 na vaší adrese

Popis

Žánr: klasická

Nosič: CD

Interpret: Stutzmann Nathalie


Skoro se nechce věřit tomu, že je to už třicet let, co vyšla na labelu Erato kompletní nahrávky Händelovy opery „Amadigi di Gaula” s barokním orchestrem Les musiciens du Louvere pod vedením dirigenta Marca Minkowskiho a altistkou Nathalie Stutzmann v titulní roli. Snad každému vnímavému posluchači muselo být už tehdy jasné, že jde o výjimečný hlas se zcela nezaměnitelnou barvou. Její alt má totiž natolik specifický, výrazně androgynní charakter, že svoji nositelku téměř předurčuje k interpretaci mužských rolí nebo velmi osobitých ženských postav. Při poslechu jejího nového alba, nazvaného jednoduše „Contralto”, můžeme s potěšením konstatovat, že oněch třicet let nezanechalo na jejím hlase téměř žádné šrámy a že je stále ve výborné kondici. Svůj projekt zamýšlela především jako poctu některým významným předchůdkyním-altistkám, které v prvních desetiletích 18. století inspirovaly řadu slavných operních skladatelů (Händel, Vivaldi, Porpora, Bononcini, Caldara, Gasparini). Jak bylo tehdy běžné, zpívaly jak ženské, tak i mužské role. Nathalie Stutzmann v této souvislosti připomíná důležitý a dnes často opomíjený fakt, totiž že (především hluboké) ženské hlasy byly v první polovině 18. století vnímány jako jediná plnohodnotná alternativa ke kastrátům (na rozdíl od kontratenoristů s jejich omezující falzetovou technikou). Na závěr ještě připomínám, že na albu vystupuje nejen jako sólistka, ale i jako dirigenta barokního ansámblu Orfeo 55, který před dvanácti lety sama založila.

Nathalie Stutzmann / Orfeo 55

Trailer

Trailer

Skladby

CD 1  
1.   Tamerlano, HWV 18, Act I: „Dal crudel che m'ha tradita” (Irene) George Frideric Handel – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   03:14
2.   Meride e Selinunte, Act II: „Torbido intorno al core” (Ericlea) Nicola Porpora – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   07:49
3.   Ariodante, HWV 33: Overture to Act II George Frideric Handel – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   01:45
4.   Rinaldo, HWV 7b, Act II: „Mio cor, che mi sai dir?” (Goffredo) George Frideric Handel – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   02:55
5.   Tito Manlio, RV 738, Act I: „Di verde ulivo” (Vitellia) Antonio Vivaldi – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   06:07
6.   Farnace, RV 711, Act II: „Gelido in ogni vena” (Farnace) Antonio Vivaldi – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   09:30
7.   Berenice, HWV 38: Sinfonia to Act III George Frideric Handel – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   02:48
8.   Semiramide riconosciuta, Act II: „Tradita, sprezzata” (Semiramide) Nicola Porpora – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   03:31
9.   Griselda, Act II: „Caro addio, dal labbro amato” (Griselda) Giovanni Bononcini – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   05:53
10.   Alessandro Severo: Sinfonia to Act III Antonio Lotti – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   01:05
11.   Arminio, HWV 36, Act I: „Sento il cor per ogni lato” (Ramise) George Frideric Handel – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   02:50
12.   Euristeo, Act III: „Sotto un faggio o lungo un rio” (Erginda) Antonio Caldara – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   08:52
13.   Bajazet, RV 703, Act III: „E morto, si, tiranno… ” (Asteria) Antonio Vivaldi – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   01:35
14.   Bajazet, RV 703, Act III: „Svena, uccidi, abbatti, atterra” (Asteria) Antonio Vivaldi – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   02:08
15.   Statira, Act I: „Mira d'entrambi il ciglio” (Statira) Nicola Porpora – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   04:52
16.   Amadigi di Gaula, HWV 11: Overture – II. Gavotta George Frideric Handel – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55b   01:20
17.   La fede tradita e vendicata, Act II: „Empia mano” (Ernelinda) Francesco Gasparini – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   05:55
18.   Sosarme, re di Media, HWV 30, Act II: „Vado, vado al campo” (Erenice) George Frideric Handel – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   02:28
19.   L'incoronazione di Dario, RV 719, Sinfonia: I. Allegro Antonio Vivaldi – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   02:27
20.   L'incoronazione di Dario, RV 719, Sinfonia: II. Andante e pianissimo Antonio Vivaldi – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   01:47
21.   L'incoronazione di Dario, RV 719, Sinfonia: III. Presto Antonio Vivaldi – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   00:34
22.   Ginevra principessa di Scozia, RV 716, Act II: „Degli Elisi dal soggiorno” (Lurcanio) Antonio Vivaldi – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   04:03
23.   Alessandro Severo: Sinfonia – I. Allegro Antonio Lotti – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   01:29
24.   Alessandro Severo: Sinfonia – II. – Antonio Lotti – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   01:38
25.   Alessandro Severo: Sinfonia – III. Presto Antonio Lotti – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   01:09
26.   Berenice, HWV 38: Overture – III. Andante larghetto George Frideric Handel – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   01:40
27.   Rinaldo, HWV 7b, Act III: „Sorge nel petto” (Goffredo) George Frideric Handel – Nathalie Stutzmann & Orfeo 55   04:29