10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 35234114

Slime Smart Repair Plus Polo-Automatická opravná sada pro defekty osobních vozů

Slime Smart Repair Plus Polo-Automatická opravná sada pro defekty osobních vozů

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
SLIME Smart Repair Plus Polo-Automatická opravná sada. Slime, chytrý způsob, jak opravit propíchnutou pneumatiku. S hmotou Slime už nikdy nebudete muset čekat na odtahový vůz nebo měnit píchnutou pneumatiku. Nyní ji dokážete spravit za 15 minut nebo i méně! Celý popis
1 498 Kč
Zboží od: PEMA CAR
1 498 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 3 kusy
S novou kartou za

30.12.2024 na výdejním místě
30.12.2024 na vaší adrese

Popis

SLIME Smart Repair Plus Polo-Automatická opravná sada. Slime, chytrý způsob, jak opravit propíchnutou pneumatiku. S hmotou Slime už nikdy nebudete muset čekat na odtahový vůz nebo měnit píchnutou pneumatiku. Nyní ji dokážete spravit za 15 minut nebo i méně! Stačí použít těsnící hmotu, nafouknout vaši pneumatiku a můžete jet. Těsnící hmota Slime představuje praktické a přenosné řešení pro opravu píchnuté pneumatiky. Uložit ji můžete pod sedadlo nebo do kufru.

Technologie
Slime je nejlepší těsnící hmota na pneumatiky na světě, která byla vytvořena a testována pro použití na všechny druhy pneumatik. Používá technologii Fibro-Seal, což je moderní směs vláken, pojiv, polymerů a patentovaných tuhnoucích činitelů, které jsou šetrné k životnímu prostředí. Dokonale se propojí s defektem a utěsní. Tato mřížka z vláken Fibro-Seal spolu s viskózním přepravním systémem vyhledá a pevně utěsní místo defektu pneumatiky. Hmota preventivně chrání a opravuje propíchnutí pomocí flexibilní ucpávky s dlouhou životností. Jakmile těsnící hmotu Slime použijete, zůstane tekutá a neztvrdne ani nevyschne.

Jak Slime funguje?
Jak se pneumatika opravená pomocí těsnící hmoty Slime otáčí, odstředivá síla tlačí těsnící hmotu do běhounu pneumatiky, vytváří ochrannou vrstvu a opravuje proražení v okamžiku, kdy se vytvoří. Zároveň působí i na předešlé defekty.

Kvalita Slime
Slime je ta nejbezpečnější a nejúčinnější těsnící hmota na pneumatiky, která je k dostání. Díky nízkému bodu mrznutí (-37oC) a vysokému bodu oddělení (82oC) účinkuje těsnící hmota i za těch nejextrémnějších teplot. Těsnící hmota Slime je netoxická, nehořlavá a dá se snadno odstranit pomocí vody. Je speciálně navržena tak, aby neměla korozivní účinky – je tedy bezpečná pro pneumatiky i ráfky.

Spotřeba hmoty – aplikace v mililitrech
Cyklo: Bezdušové pneu – 89 ml  Dušové pneu – 18 ml
Motorky/skútry: Bezdušové pneu – 237–473 ml, Dušové pneu – 237 ml
Dirtbike/MTB: Dušové pneu – 237 ml
Auto: Bezdušové pneu – 473 ml, Dušové pneu – 237 ml
Dodávky/SUV: Bezdušové pneu – 592 ml
ATV – čtyřkolky: Bezdušové pneu – 710–946 ml

Jak přípravek SLIME používat
Černá čepička je nástavec na vyjmutí vložky ventilu. Odšroubujte tento nástavec z konce čepičky a použijte ho k vyjmutí vložky z ventilu pneumatiky. Připojte hadičku na plnění, která je součástí balení, k láhvi i k ventilu. Vmáčkněte dovnitř požadované množství těsnící hmoty. Našroubujte vložku ventilu zpátky. Připojte hadici kompresoru na ventil a elekr. kabel do zapalovače vozu. Nafoukněte pneumatiku na doporučený tlak vzduchu, který je zaznamenán na vnější straně vaší pneumatiky. Pokud je těsnící hmota používána na opravu pneumatiky, zatočte pneumatikou, aby se hmota dostala až k defektu.

Balení obsahuje
•    1ks těsnící hmota na pneumatiky Slime (450 ml)
•    1ks vysoce výkonný 12V vzduchový kompresor se zabudovaným tlakoměrem, světlem a šňůrou s AC adaptérem, který se dá použít do auto zásuvky (výkon 11l/min)
•    1ks vzduchová hadička
•    2ks sada nástrojů a adaptérů (na pneumatiky, míče, plážové hračky, vzduchové matrace, nafukovací předměty…)
•    1ks návod na použití

Rozměry balení:
•    Šířka 220 mm
•    Výška 170 mm
•    Hloubka 80 mm

UPOZORNĚNÍ
Před použitím si prosím pozorně přečtěte návod na použití! Těsnící hmota Slime není určena k ošetření pneumatik, u kterých uniká tlak z postranních defektů, pomalých defektů, poškozených ráfků nebo špatných ventilů.