Helite airbagová vesta E-GP AIR black XL
Velikost
Popis
HELITE airbagová vesta E-GP AIR
Airbagový systém GP Air byl vyvinut speciálně pro jezdce na okruhu. Pozornost byla soustředěna na aerodynamiku, perfektní padnutí a prostor pro zádový hrb. Pro větší bezpečí je airbag vyroben z odolných materiálů a v přední a zadní části jsou implementovány protektory což vytváří již známý TURTLE efekt!
Airbagová ochrana
Airbag integrovaný do vesty absorbuje nárazy a stabilizuje tělo od hlavy k kostrči. Poskytuje optimální ochranu krku, krční páteře a chrání životně důležité části (hrudník a záda).
Excelentní ochrana s Turtle technologií
Přední a zadní tělový chránič pro dvojitý Turtle efekt!
Princip Turtle technologie je podobný ochranné přilbě: tvrdá skořápku zvenčí, měkký materiál uvnitř. Toto vylepšení je zásadní v otázce vývoje bezpečnosti. Výsledky absorpce a rozdělení nárazů jsou znatelně vyšší a chrání tak vůči objektům při nárazu.
Elektronicky spouštěcí airbag
Airbag e-GP AIR integruje elektronický systém Helite. Snadné použití, stačí stisknout tlačítko třikrát pro zapnutí nebo vypnutí systému.
Pyro bombička
Aktivuje airbag v případě pádu. Je snadno a rychle nainstalována a nahrazena pilotem.
Technologie elektronického airbagového systému
Senzor CDU integrovaný do vesty sleduje a analyzuje v kontextu pohyb motocyklisty. V případě pádu automaticky aktivuje airbag před nárazem.
Odolnost vůči prodření
Vysoká odolnost vůči prodření díky kůži (hovězí useň 1,2mm) + pěna k ochraně airbagového vaku, kožené slidery na zádech lze díky suchému zipu snadno vyměnit.
Aerodynamika
Pozornost byla zaměřena na aerodynamiku s prostorem pro hrb kombinézy. Vesta se tak vejde přes jakoukoliv koženou kombinézu.
Stretch materiál
Těsně přiléhající na tělo s pružnými koženými stranami. Při nafukování airbagu používáme pružný materiál na krku/ ramenou, abychom zajistili optimální ochranu.
Snadné otvírání
Snadné otevírání i v rukavicích.
Nastavení
Nastavíte díky suchému zipu a pružnému materiálu, aby e-GP Air pěkně padnul k jakékoliv kombi. Červený suchý zip zobrazuje limit pro uzavření airbagu e-GP AIR.
Zakázková výroba
Díky zipu je možné přistoupit k materiálu kůže a loga sponzorů našít, případně natisknout
Certifikace
Certifikace CE – GP AIR je certifikována externí laboratoří CRITT Sport, francouzským specialistou pro objektivní testování osobních ochranných prostředků (PPE).
Bližší informace k velikosti:
Výběr velikosti dle tabulky je pouze informativní. Nejdůležitější je mít aerodynamiku a aby GP-AIR airbag těsně sedl na postavě, GP-AIR musí sahat 10 cm pod kyčelní hřeben (kyčelní kost).
ČASTÉ OTÁZKY
Je rozdíl v ochraně mezi e-GP AIR a GP-AIR?
Mechanické nebo elektronické řešení, naše airbagové systémy vás především chrání ! Mezi těmito dvěma modely není rozdíl v ochraně. Ochrana airbagu je a zůstane naší prioritou:
- Velký objem airbagů mezi 17 a 28 litry v závislosti na velikosti systému airbagů (největší objem airbagů na trhu).
Co znamená autonomie baterie? Kdy musím dobít e-GP AIR?
E-GP Air má výdrž baterie 25 hodin, což je asi 1 týden používání. Kabel USB dodaný s vestou vám umožní dobít vestu. Doporučujeme vám dobíjet systém jednou týdně.
Kdy by měla být vesta vypnuta?
Vestu lze zapnout nebo vypnout rychlým stisknutím 3× tlačítka ON / OFF. Není nutné každodenně vestu vypínat, po 30 sekundách nečinnosti se automaticky přepne do režimu spánku.
Existují však situace, kdy je nutné vestu vypnout:
- Při přepravě vesty při rychlosti vyšší než 20 km/ h (např. autem)
- Při použití různých dopravních prostředků s vestou (auto, metro, tramvaj, vlak, autobus, letadlo atd.)
- Při dlouhém skladování bez aktivity (například v zimě)
Jak aktivuju/deaktivuju systém?
Je velmi snadné aktivovat nebo deaktivovat systém. Lze ho zapnout/ vypnout rychlým stisknutím 3krát tlačítka.
Jaké typy pádů systém detekuje?
Technologie „Electronic Airbag System“ vyvinutá společností Helite poskytuje 360° ochranu.
Autonomní verze (tj. bez senzoru vidlice) detekuje nehody z rychlosti nad 20 km/ h. Zde jsou možné případy detekce:
- Kolize s překážkou (vozidlo, zeď, sloupek …) zepředu, z boku nebo zezadu.
- Ztráta kontroly nad motocyklem (bez nárazu do motocyklu): Sklouznutí po boku nebo highsider
Se senzorem vidlice a volbou „Plná ochrana“:
- Stejné nehody jako výše zmíněné
- Kolize při zastavení a při nízké rychlosti.
S detekční časem děleno 2.
Jakou volbu bych si měl vybrat pro jízdu na okruhu?
I když je to vysoce doporučeno na silnici, na závodní dráze nesmíte používat možnost senzoru vidlice „plná ochrana“. Pokud však používáte e-GP Air na silnici, je možné si vidlicový senzor zakoupit samostatně.
Je airbag znovupoužitelný?
Ano, stejně jako naše mechanické systémy airbagů, tak můžete elektronický systém airbagů znovu použít, pokud je airbag v dobrém stavu (žádné otvory, trhliny). Snadno provedete, můžete sami resetovat systém za 2 minuty, aniž byste poslali vestu zpět do Helite. Jednoduše vyměňte pyro bombičku za novou, dostupnou u všech prodejců Helite po celém světě.
ZCELA NOVÁ TECHNOLOGIE PRO MAXIMÁLNÍ OCHRANU NA CESTÁCH
SKUTEČNÁ REVOLUCE V OCHRANĚ A DETEKCI
VÍCE SENZOROVÁ TECHNOLOGIE
JAK TO FUNGUJE?
Technologie elektronického airbagu Helite obsahuje 2 senzory:
- Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklisty v kontextu.
- Čidlo umístěné na vidlici motocyklu (SDU): detekuje nárazy na motocykl
Oba senzory jsou spárovány a analyzují situaci. Jakmile je zjištěn pád nebo nehoda, vesta se automaticky nafukuje před dopadem na zem.
SENZOR VESTY
- Analyzuje pohyb motocyklisty v reálném čase.
- Dlouhá životnost nabití (1 týden)
- Pracuje s GPS signálem
- Detekuje pád při rychlosti vyšší jak 20 km/h
SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE – NENÍ SOUČÁSTÍ BALENÍ
- Snadná instalace na motocykl
- Detekuje pád při rychlosti od 0 km/h
- Je autonomní: baterie není dobíjecí
JEDNA TECHNOLOGIE – DVĚ VOLBY OCHRANY
1. VESTA & SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE
Možné případy detekce:
- Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU detekuje pád a spustí airbagový systém v závislosti na situaci.
- Kolize s vozidlem nebo překážkou: senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzoru vesty CDU, který analyzuje situaci a v případě potřeby aktivuje airbag.
Výhody:
- Detekční čas dělený 2
- Ochrana při klidovém stavu a nízké rychlosti
2. POUZE VESTA
Ideální pro závodní okruhy
Pro okruhy je „senzor vidlice“ méně podstatný: pouze k několika málo nehodám dochází při nízké rychlosti, kolizi s vozidlem nebo nárazu do překážky.
Možné případy detekce:
- Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU analyzuje situaci, detekuje pád a v případě potřeby spustí airbagový systém.
POTVRZUJEME DETEKČNÍ ČAS MEZI 31 A 60 MS PŘI RYCHLOSTI 35 KM/H (KTERÁ POKRÝVÁ 85% NEHOD).
Testy jsme provedli ve spolupráci s UTAC, francouzskou technickou unií pro automobily, motocykly a jízdní kola. Díky těmto testům jsme ověřili naši detekční dobu.
Zkouška při čelním nárazu proti stojícímu vozidlu:
- Doba detekce senzoru vidlice: 31 ms
- Doba detekce senzoru CDU umístěného ve vestě airbagu: 62 ms
- Detekční čas konkurenčních elektronických airbagů: 95 ms
Velký objem ochrany: mezi 14 a 28 litry v závislosti na velikosti airbagu
Ochrana- motocykl: senzor vidlice vás ochrání v jakémkoliv kolizním případu při rychlosti od 0 km/h
Ochrana životně důležitých orgánů (hrudník pánev záda) a krční páteř
TURTLE efekt: pro lepší absorpci a redukci nárazu. 4× účinnější než normální airbag