EVBIKE Rámová baterie na elektrokolo 19,2Ah (922Wh), 48V
Popis
Vychutnejte si dlouhý dojez se správnou baterií
Vysokokapacitní baterie EVBIKE s kapacitou 19,2 Ah (922 Wh) se velmi snadno instaluje na rám kola místo držáku na lahev. Tím, že je baterie ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení. Po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu.
Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení. Tuto baterii je možné nabíjet 2A nebo rychlonabíjecí 5A nabíječkou. Nabíječka není součástí balení.
Obsah balení:
- Baterie 48V/19,2Ah s LG články
- Držák baterie a jeho příslušenství
- 2× klíč pro uzamčení baterie
Měření reálné kapacity baterií:
v našem servisním středisku testujeme každou dodávku baterií při vysoké zátěži. Proto můžeme s jistotou uvádět reálně naměřené kapacity všech našich baterií. Kapacity uváděné u většiny baterií, které jsou k dostání na trhu, jsou uváděny v tzv. nominální (papírové) kapacitě, kterou reálně z baterie nezískáte.
Důležité k provozu baterie:
- Baterii je před první jízdou (po delší přestávce) vždy nutno dobít doplna (nejdříve nabíjím, pak jezdím)
- Po skončení jízdy doporučujeme baterii dobít a nenechávat vybitou (dojedu a dobíjím)
- Před ukončením sezóny a při dlouhodobém skladování je třeba baterii dobít na 50% (dobijím na 50% a pak zakončím sezónu)
- Ponechání baterie bez údržby vede k jejímu poškození a ztrátě záruky (když chci jezdit, musím se dobře starat o baterii)
TIP: Nabíječku nejprve zapojte do sítě a až poté připojte nabíjecí konektor do baterie. V opačném případě může dojít k poškození konektorů.
Lithiové články jsou náchylné na poškození vlivem hlubokého vybití, nebo naopak přebití. V bateriích EVBIKE je tedy umístěn inteligentní programovatelný obvod řízený mikroprocesorem. Tento obvod dokáže baterii při nepoužívání uspat a tak ji chrání před rychlým vybíjením. Baterii také chrání při nestandardních situacích, kdy baterii v případě kritické situace odpojí od nabíječky či trakčních kontaktů.
Dojezd závisí na hmotnosti jezdce, intenzitě příšlapu, reliéfu terénu, stylu jízdy a typu pohonu. Při ekonomické jízdě s jezdcem o váze 70 kg lze dojezd běžně prodloužit až na více než 120 km.