10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 27125198

EVBIKE Rámová baterie na elektrokolo 19,2Ah (922Wh), 48V

EVBIKE Rámová baterie na elektrokolo 19,2Ah (922Wh), 48V

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Baterie EVBIKE v černém provedení s kapacitou 19 Ah při napětí 48 V. Maximální reálný dojezd je až 180 km. Obsahuje inteligentní ochranný systém (BMS). Baterii je možné nabíjet rychlonabíjecí 5A nabíječkou od EVBIKE. V baterii jsou použity LG články. Celý popis
Sleva 11 % 16 202 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
14 399 Kč
Zboží od: EVBIKE
Sleva 11 % 16 202 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
14 399 Kč
Doprava zdarma
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

30.12.2024 - 31.12.2024 na vaší adrese

Popis

Vychutnejte si dlouhý dojez se správnou baterií

Vysokokapacitní baterie EVBIKE s kapacitou 19,2 Ah (922 Wh) se velmi snadno instaluje na rám kola místo držáku na lahev. Tím, že je baterie ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení. Po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu.

Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení. Tuto baterii je možné nabíjet 2A nebo rychlonabíjecí 5A nabíječkou. Nabíječka není součástí balení. 

5A nabíjecí proudusbBMS ochranaochrana krádeže

Obsah balení:

  • Baterie 48V/19,2Ah s LG články
  • Držák baterie a jeho příslušenství
  • 2× klíč pro uzamčení baterie

Měření reálné kapacity baterií:

v našem servisním středisku testujeme každou dodávku baterií při vysoké zátěži. Proto můžeme s jistotou uvádět reálně naměřené kapacity všech našich baterií. Kapacity uváděné u většiny baterií, které jsou k dostání na trhu, jsou uváděny v tzv. nominální (papírové) kapacitě, kterou reálně z baterie nezískáte. 

Důležité k provozu baterie:

  • Baterii je před první jízdou (po delší přestávce) vždy nutno dobít doplna (nejdříve nabíjím, pak jezdím)
  • Po skončení jízdy doporučujeme baterii dobít a nenechávat vybitou (dojedu a dobíjím)
  • Před ukončením sezóny a při dlouhodobém skladování je třeba baterii dobít na 50% (dobijím na 50% a pak zakončím sezónu)
  • Ponechání baterie bez údržby vede k jejímu poškození a ztrátě záruky (když chci jezdit, musím se dobře starat o baterii)

TIP: Nabíječku nejprve zapojte do sítě a až poté připojte nabíjecí konektor do baterie. V opačném případě může dojít k poškození konektorů.

Lithiové články jsou náchylné na poškození vlivem hlubokého vybití, nebo naopak přebití. V bateriích EVBIKE je tedy umístěn inteligentní programovatelný obvod řízený mikroprocesorem. Tento obvod dokáže baterii při nepoužívání uspat a tak ji chrání před rychlým vybíjením. Baterii také chrání při nestandardních situacích, kdy baterii v případě kritické situace odpojí od nabíječky či trakčních kontaktů. 

Dojezd závisí na hmotnosti jezdce, intenzitě příšlapu, reliéfu terénu, stylu jízdy a typu pohonu. Při ekonomické jízdě s jezdcem o váze 70 kg lze dojezd běžně prodloužit až na více než 120 km.