K&N RU-1032 univerzální kulatý zkosený filtr se vstupem 102 mm a výškou 178 mm
Popis
Průměr vstupu: 102 mm
Délka vstupní příruby: 44 mm
Materiál filtru: Bavlněná gáza, Cotton Gauze
Materiál vrchlíku: Rubber
Obsah balení: 1 vzduchový filtr
Počet vstupů: 1
Provedení vrchlíku: Rubber
Průměr základny: 165 mm
Tvar filtru: kulatý zkosený
Typ filtru: Universal Clamp-On Air Filter
Typ vstupní příruby: Centered
Vnější průměr vrchlíku: 114 mm
Výška: 178 mm
ZÁKLADNÍ ROZMĚRY A PARAMETRY UNIVERZÁLNÍHO FILTRU K&N RU-1032
Tvar filtru: kulatý zkosený
Vnitřní průměr vstupu: 102 mm
Výška filtru: 178 mm
Materiál filtru: Bavlněná gáza
Materiál vrchlíku: Balení obsahuje: 1 vzduchový filtr
Podrobnější informace naleznete v záložce Parametry a specifikace.
POZNÁMKA: Sportovní univerzální filtry K&N jsou dodávány již impregnované a jsou připraveny pro okamžité použití ve voze.
ORIGINÁLNÍ SPORTOVNÍ FILTR OD ROKU 1969
Není překvapením, že vzduchové filtry K&N používají špičkové závodní týmy při závodech jako je Baja 1000, vytrvalostní soutěži 24 Hodin Le Mans, v milion dolarových motorech vozů NASCAR a vysoce výkonných dragsterech, které se zúčastňují šampionátů ve sprintech. Ve všech těchto případech se sportovní filtry K&N starají o přísun čerstvého vzduchu a drží nečistoty mimo motor. Navrženo pro náročné závodní tratě – vyrobeno pro váš civilní vůz. Vícevrstvá bavlna nebo syntetická netkaná textilie jako filtrační médium poskytuje až o 50% vyšší propustnost vzduchu než jakou nabízí běžné papírové filtry.
HLAVNÍ VLASTNOSTI SPORTOVNÍCH FILTRŮ K&N
- vyšší výkon a krouticí moment
- špičkové filtrační schopnosti oproti továrním papírovým filtrům
- možnost pravidelného čištění a opakovaného použití
- čtyř až šestivrstvé filtrační médium ze 100% bavlny nebo syntetické netkané textilie
- ochranná mřížka chrání obě strany filtru proti mechanickému poškození
- filtry K&N jsou vyráběny ve formách obráběných pomocí CNC z hliníkové slitiny
VYŠŠÍ VÝKON
Sportovní vzduchový filtr K&N má až o 50% větší propustnost vzduchu v porovnání s běžnými papírovými vzduchovými filtry. Snazší přísun vzduchu do motoru vede ke zvýšení výkonu a krouticího momentu. Filtrační schopnosti jsou zároveň na vyšší úrovni než u papírového filtru, díky čemu je motor chráněný proti drobným nečistotám.