10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11290735

Vladimír John: Marketing menších a středních firem - CD

Vladimír John: Marketing menších a středních firem - CD

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Celý popis
87 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
87 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

5.12.2024 na výdejním místě
5.12.2024 - 6.12.2024 na vaší adrese

Popis

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně.

Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to.

OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

  • Datum vydání: 01. 10. 2014
  • Vazba: CD