Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Guess PU 4G Metal Logo prémiový kryt, který nejen že váš telefon perfektně ochrání, ale také svým povedeným designem a použitými prvotřídními materiály bude jako šperk
můžete mít 31.5. - 3.6.
Guess 4G Charms prémiový ochranný kryt telefonu v kombinaci zadní strany s potažená látkou s motivem Guess, pružnými PU boky a atraktivním přívěskem
můžete mít 31.5. - 3.6.
Guess GUHCP14LG4GFBR hard silikonové pouzdro iPhone 14 PRO 6.1" brown 4G Metal Gold Logo Originální silikonové pouzdro Guess potažené prvotřídní ekologickou kůží s tištěným legendárním vzorem 4G, ozdobené kovovým logem. Zadní části pouzdra jsou vyrobeny z pružného polyuretanu (TPU).
můžete mít 6.6.
Guess GUHCP12LGLVSBL hybrid silikonové pouzdro iPhone 12 Pro MAX 6.7" blue glitter Vintage Script Originální silikonové pouzdro Guess obsahující plovoucí třpytky, potištěno logem Guess. Průhledné pouzdro je vyrobeno z vysoce kvalitního, odolného a otěruvzdorného plastu.
můžete mít 6.6.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 3.6. - 4.6.
1981 Los Angeles Men je orientálně-fougerová vůně pro muže. Hlava obsahuje černý pepř, bergamot a švestku. V srdci se rozvoní pelargonie, máta a zázvor. Kompozici uzavírá vetiver, santalové dřevo, tabák a ambra. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 3.6. - 4.6.
Toaletní voda Guess Seductive Homme Blue je svěží, orientálně-dřevitá vůně pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych. Nechte se unést svěžími tóny citrusů, kaviáru, pepře a kardamonu v úvodu, vodními tóny a muškátem v srdci a neméně zajímavějšími tóny v závěru!.
můžete mít 3.6. - 4.6.
Značka Guess přichází s novou dámskou parfémovou vůní Dare, která je vzrušující, provokující a evokuje líbívé pocity. Naláká Vás květinově-dřevitými tóny spojené s lehkým pižmem.
můžete mít 3.6. - 4.6.
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 3.6. - 4.6.
Guess PU 4G Metal Logo prémiový kryt, který nejen že váš telefon perfektně ochrání, ale také svým povedeným designem a použitými prvotřídními materiály bude jako šperk
můžete mít 31.5. - 3.6.
Guess Girl je vůně inspirovaná nejsvůdnějšími ženami současné módní scény. Úžasné křivky, výrazné retro kočičí oči. Dívka Guess je nepřehlédnutelná a neodolatelná. Guess Girl je svěží ovocno-květinová vůně, díky níž se za vámi každý otočí.
můžete mít 3.6. - 4.6.
Oslňte svět s tímto Guess Rhinestones MagSafe Ringstand s vyraženým logem Guess a třpytivými kamínky – módní a funkční doplněk pro váš telefon! Držák má elegantní design a dodává vašemu telefonu šmrnc.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Tělové mlhy kolekce Guess Love se skládají z velmi svěžích, čistých a jiskřivých vůní. Obklopte se svěžími ovocnými vůněmi a lehkými, jasnými tóny, které inspirují chvíle potěšení a svádění.
můžete mít 3.6. - 4.6.
Elegantní pouzdro od známé značky GUESS je vytvořeno přesně na míru chytrého telefonu iPhone 11, díky tomu jsou všechny potřebné výřezy pro tlačítka, fotoaparát a konektory přesně na svém místě a neom
můžete mít 31.5. - 3.6.
Voda po holení Guess Seductive Homme Blue nabízí svěží, orientálně-dřevitou vůni pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych.
můžete mít 3.6. - 4.6.
Okouzlující tělový sprej Seductive Red Women od Guess nabízí stylovou dámskou vůni. Vyzařuje sebevědomí a zaujme také svým elegantním červeno-zlatým zbarvením. V hlavě dominují tóny mandlí, třešní a růžového pepře, zatímco třešňový květ, magnólie a fialka udávají tón v srdci.
můžete mít 3.6. - 4.6.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 3.6. - 4.6.
Guess PU 4G Metal Camera Outline prémiový kryt, který nejen že váš telefon perfektně ochrání, ale také svým povedeným designem a použitými prvotřídními materiály bude jako šperk
můžete mít 31.5. - 3.6.
Guess Glitter Flakes Metal Logo prémiový kryt, který je speciální použitým materiálem, uvnitř kterého jsou třpytivé glittery
můžete mít 31.5. - 3.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 4.6. - 5.6.
GUESS Gemini dámské hodinky W1293L1 – moderní stříbrné dámské hodinky Guess, hodinky jsou vyrobeny z nerezové oceli, datum, den v týdnu, luminiscence ručiček, hodinky jsou zdobené čirými krystaly !
můžete mít 4.6. - 5.6.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 14.6. - 19.6.
Model: Pranze Barva: bílá Podpatek: bez podpatku Zapínání: šněrování Materiál: vnější část – textil vnitřní část – textil stélka – textil podrážka – guma
můžete mít 3.6.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.