Dostupnost
Upřesnit parametry
Řazení
Řazení
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
3 produkty
Hi-Tec Pánské polo tričko Romso M 92800503580 - Hi-Tec L
Hi-Tec Pánské polo tričko Romso M 92800503580 - Hi-Tec L
Hi-Tec Pánské polo tričko Romso M 92800503580 - Hi-Tec L
Polokošile Hi-tec Romso Vlastnosti: Lehká a vzdušná tkanina Pravidelný střih pro volnost pohybu Velká stálost barev Materiál: 100% bavlna Barva: tmavě modrá
můžete mít 13.12. - 18.12.
Hi-Tec Pánské polo tričko Romso M 92800503585 - Hi-Tec L
Hi-Tec Pánské polo tričko Romso M 92800503580 - Hi-Tec L
Hi-Tec Pánské polo tričko Romso M 92800503585 - Hi-Tec L
Polokošile Hi-tec Romso Vlastnosti: Lehká a vzdušná tkanina Pravidelný střih pro volnost pohybu Velká stálost barev Materiál: 100% bavlna Barva: bílá
můžete mít 13.12. - 18.12.
Hi-Tec Pánské polo tričko Romso M 92800506768 - Hi-Tec L
Hi-Tec Pánské polo tričko Romso M 92800503580 - Hi-Tec L
Hi-Tec Pánské polo tričko Romso M 92800506768 - Hi-Tec L
Polokošile Hi-tec Romso Vlastnosti: Lehká a vzdušná tkanina Pravidelný střih pro volnost pohybu Velká stálost barev Materiál: 100% bavlna Barva: červená
můžete mít 13.12. - 18.12.
Společnost Hi-Tec Sports byla založena roku 1974 ve vesnici Shoeburyness v Anglickém Essexu. Její úspěch má kořeny ve vývoji a designu prvních bot THE HI-TEC SQUASH, specificky navržených pro rychle se šířící hru squash.
Tyto vzácné boty zaznamenaly mezi atletickou obuví rekordní prodej přes 18 milionů párů po celém světě a i nyní zůstává HI-TEC SQUASH v Anglii nejlépe prodávaným modelem.
Ve skutečnosti to byl rok 1982, kdy se Hi-Tec prostřednictvím své obchodní značky a loga začal prosazovat jako významná celosvětová sportovní značka.
Inovační, úspěšný a globální rozvoj obchodní značky Hi-Tec se dokonce stal předmětem studie Harvardské obchodní školy. Dnes můžeme hrdě oznámit, že sortiment více než 500 produktů Hi-Tec se pod značkami jako Hi-Tec OUTDOOR, Hi-Tec COURT, Hi-Tec GOLF, Hi-Tec SPORTS a MAGNUM prodává v 80 zemích na celém světě.
Ve Velké Británii je naše reklamní strategie důsledně zaměřena na střední cenovou kategorii. Hi-Tec tak zajišťuje širokou a různorodou distribuci, zahrnující maloobchodníky a všeobecné "high street" obchody. Tato agresivní distribuční politika umisťuje Hi-Tec mezi první čtyři nejúspěšnější výrobce sportovní obuvi na anglickém trhu v posledních 10 letech.
Vzhledem k viditelným úspěchům společnosti Hi-Tec Sports v 70. a 80. letech došlo v červnu 1988 k emisi akcií, které byly obchodovatelné na Londýnské burze cenných papírů, s cílem zajistit kapitál pro rozšíření na mezinárodní trhy.
Na konci roku 1990 byl Hi-Tec celosvětově úspěšnou obchodní značkou a respektovanou společností na trhu. V roce 2000 předseda, zakladatel a většinový akcionář společnosti Hi-Tec, pan Frank Van Wezel koupil zpět podíl z trhu a společnost je tak znovu soukromě vlastněna a vedena.
Společnost v současnosti zaměstnává přibližně 500 zaměstnanců a generuje prodeje více než 250 milionů dolarů díky čemu obsadilo druhé místo v pozici prodejů outdoorové obuvi.