Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Guess By Marciano patří ke květinově-ovocným vůním pro ženy. Zpočátku vás osvěží grapefruit, curacao, kardamon, v srdci tato vůně skrývá květinové tóny v podobě pivoňky, jasmínu a zimolezu, na závěr ucítíte mošus a vanilku. Vůně byla uvedena na trh v roce 2007.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess By Marciano For Men je citrusově-kořeněná pánská vůně vhodná pro každou příležitost. V prvním okamžiku ucítíte pepř, v srdci vůně se skrývá tonik a v konečné fázi budete oslněni šťavnatou mandarinkou. Vůně byla na trh uvedena v roce 2007.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Značka Guess přichází s novou dámskou parfémovou vůní Dare, která je vzrušující, provokující a evokuje líbívé pocity. Naláká Vás květinově-dřevitými tóny spojené s lehkým pižmem.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Po dvou dámských vůních Dare a Double Dare uvedla značka v roce 2016 pánskou verzi Dare For Men, která představuje svobodu, sexappeal a dobrodružství. Tuto dřevitě-kořeněnou vůni sestavil francouzský parfémář Jacques Huclier. Hlavu tvoří bergamot a bílý pepř společně s jalovcovými bobulemi.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Po dvou dámských vůních Dare a Double Dare uvedla značka v roce 2016 pánskou verzi Dare For Men, která představuje svobodu, sexappeal a dobrodružství. Tuto dřevitě-kořeněnou vůni sestavil francouzský parfémář Jacques Huclier. Hlavu tvoří bergamot a bílý pepř společně s jalovcovými bobulemi.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Dámská toaletní voda Guess Double Dare je inspirovaná módou, smyslností a hravostí. Vůně Double Dare představuje moderní ženu, která chce být sama sebou. Složení propojuje květinové tóny s dotekem šťavnatého ovoce. Tato limitovaná edice byla uvedena na trh v roce 2015.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Effect je perfektní volbou pro všechny moderní a dynamické muže. Objevte magnetickou přitažlivost Guess Effect, která propojuje svěžest s vášní a elegancí.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Kořeněná toaletní voda Forever Man od značky Guess je pánská vůně pro moderní muže, kteří jsou sami sebou. Elegance, síla, neodolatelná přitažlivost a charisma jsou základními elementy charakteru muže Guess.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Forever Man od značky Guess je kořeněná toaletní voda, která je určena pro moderního muže, jenž se nebojí být sám sebou. Tato vůně spojuje eleganci, sílu a neodolatelný šarm, který dokonale vystihuje charakter muže Guess.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Girl Belle od značky Guess je květinově-ovocná vůně pro dívky a ženy, které milují výjimečné vůně. V úvodu se ukrývají tóny šampaňského s lesními plody, v srdci fialka, jasmín a pivoňka a v závěru vůni zafixuje vanilka, pižmo a santalové dřevo. Na trh byla uvedena v roce 2013.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Girl je vůně inspirovaná nejsvůdnějšími ženami současné módní scény. Úžasné křivky, výrazné retro kočičí oči. Dívka Guess je nepřehlédnutelná a neodolatelná. Guess Girl je svěží ovocno-květinová vůně, díky níž se za vámi každý otočí.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Girl je vůně inspirovaná nejsvůdnějšími ženami současné módní scény. Úžasné křivky, výrazné retro kočičí oči. Dívka Guess je nepřehlédnutelná a neodolatelná. Guess Girl je svěží ovocno-květinová vůně, díky níž se za vámi každý otočí.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Gold je sofistikovaná květinově-dřevitá parfémová voda, která evokuje luxus, šarm a eleganci. Tato vůně je navržena pro sebevědomé ženy, které mají osobitý styl a nebojí se ho projevit a vyjádřit svou jedinečnou osobnost. Užijte si pocit luxusu a záře s touto okouzlující vůní od značky Guess.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess Man Gold od Guess je fougerová toaletní voda pro muže. Aroma pelyňku se mísí s levandulí a intenzivními kořeněnými tóny, které v základu vůně fixuje smyslnost semiše, intenzivní dřevité tóny, sečuánský pepř, pižmo a jantar. Toaletní voda pro výjimečného muže, který si získá srdce každé ženy.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Guess – Guess 1981 for Men EDT 100ml Standard package. For men.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Guess 1981 Indigo For Men EDT 100ml Standard package. For men.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Guess 1981 Los Angeles EDT 100ml Standard package. For men.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Guess 1981 Los Angeles for women EDT 100ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Guess Tělový sprej 125ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Miami Vibes Body Spray250ml Deostick, deospray, shower gel. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Mykonos Breeze – Body spray250ml Deostick, deospray, shower gel. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive Blue for Men EDT 100ml Standard package. For men.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Guess – Seductive for Men EDT 150ml Standard package. For men.
můžete mít 13.12. - 18.12.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.