SEFIS D18 zadní moto stojan pro Honda CMX 500/1100 Rebel
silný ocelový trubkový profil 32 mm
zpevňovací výztuž
nosnost 200kg na jednu stranu motocyklu
kovový Celý popis
Popis
SEFIS D18 zadní stojan na motorku Honda CMX 500/1100 Rebel
- kvalitní zpracování, stabilní celokovová konstrukce
- silný ocelový trubkový profil 32 mm
- zpevňovací výztuž
- nosnost 200kg na jednu stranu motocyklu
- kovový úchyt adaptéru s pojistným šroubem
- kvalitní a tvrdý odolný lak
- dvojitá PVC kolečka
- vložka pro servisní pin (pin není součástí balení, lze dokoupit samostatně)
- rozložitelný pro převoz a skladování
- český manuál v záložce ke stažení
- doporučujeme přední stojan D18 s adaptérem TRN viz. foto
- obsah balení: zadní stojan a adaptéry Honda CMX 500/1100 Rebel
SEFIS D18 zadní moto stojan pro Honda CMX 500/1100 Rebel
Ocelová konstrukce se zesílenými spoji
Stojan D18 je tvořený pevnou konstrukcí ze silného trubkového profilu 32mm s přidanou výztuží v nejnamáhanějším bodu. Díky tomu je zaručena dlouhá životnost a nedeformuje se. Spolehlivě unese až 200kg na jednu stranu motocyklu. Je třeba si uvědomit, že stojan podpírá pouze jedno kolo a drží pouze polovinu váhy celého motocyklu. Lze tedy využít s motocykly až do váhy 400kg. Zárukou dlouhé životnosti stojanu je i kvalitní lak, který je odolný a chrání stojan spolehlivě před korozí.
Kovový úchyt adaptéru je vybaven fixačním šroubem, díky kterému adaptér uzamknete v nastavené pozici. Stojan D18 je vhodný pro většinu motocyklů. Pro nastavení šířky stojanu jsou adaptéry polohovatelné do stran.
Stojan D18 dodáváme rozložený. S přiloženým manuálem nebo podle našeho videa ho ale dokáže složit každý během pár minut. Pro dlouhodobé skladování ho opět snadno rozložíte, nebude vám tak v garáži zabírat mnoho místa.
Vložky pro servisní pin
Dvojitá velká PVC kolečka
Stojan D18 je vybavený dvojitými kolečky z kombinace tvrdého plastu a měkčího PVC. To zaručuje vysokou stabilitu jak na hladkém tak i nerovném povrchu. Díky své velikosti si hravě poradí i s hrubým asfaltem a vnější PVC zabraňuje podkluzování například na dlaždicích nebo hladkém betonu.