Dunlop Motocyklová pneumatika Sportsmart TT 200/55 R17 ZR 78W TL
Popis
Dunlop Sportmax Sportsmart TT
Dunlop vstupuje s novými SportSmart TT do segmentu pneumatik jak pro volné jízdy na okruhu, tak pro silniční použití .
Pneumatiky Dunlop SportSmart TT vyvinula tak, aby naplnily požadavky jezdců nejnovějších sportovních motocyklů a výkonných naháčů, kteří chtějí používat stejné pneumatiky na volné jízdy na okruhu i pro jízdu po silnici.
NázevSportSmart TT je odvozen ze silniční řady SportSmartDunlop, doplňková dvě písmenaTTodkazují na okruhovou technologii (Track Technology).
S novými pneumatikami SportSmart TT se Dunlop vrací do segmentu, v němž se naposledy utkával s konkurencí díky vysoce ceněným pneumatikám Qualifier RR před více než deseti lety.
Pneumatika SportSmart TT je čtvrtá nová hypersportovní pneumatika, kterou Dunlop uvádí na trh v průběhu jediného roku. Potvrzuje strategii nového vymezení sortimentu, kterou Dunlop ohlásil loni a jejímž cílem je, aby si z jeho nabídky vybral skutečně každý jezdec.
Dunlop má nejmladší a nejinovativnější sortiment hypersportovních pneumatik
Pro profesionální jezdce – D213 GP Pro – uvedena na trh v létě 2017
Pro sezónní závodní jezdce – GP Racer D212 – uvedena na trh v lednu 2017
Pro zkušené jezdce na okruhu i na silnici: SportSmart TT – bude uvedena na trh v březnu 2018
Pro silniční jezdce a příležitostné použití na okruhu – SportSmart2 Max – uvedeny na trh v březnu 2017
Vítězná technologie z Mistrovství světa Endurance FIM
Loňský rok byl pro Dunlop náročný, nejen pokud jde o tempo uvádění nových produktů na trh. Současně pro něj bylo posledních dvanáct měsíců vysoce přínosných i na závodní dráze.
Pneumatiky Dunlop si zvolili Ian Hutchinson a Michael Dunlop, aby s nimi vyhráli závodIsle of Man v kategoriích TT Superbike a Senior, a vybrala si je stáj GMT94, která s nimi vyhrála Mistrovství světa enduranceFIM, včetně závodů Bol d’Or a Le Mans 24 hodin.
Při těchto závodech Dunlop vyvinul nový polymer, který v motoristickém sportu využívá v zájmu zvýšení přilnavosti a odolnosti pneumatik. V nových pneumatikách SportSmart TT Dunlop použil speciální závodní směs, u níž je prokázáno, že podává stále stejný výkon ve velmi širokém rozsahu provozních podmínek. Právě tato vlastnost je při kombinovaném nasazení jak na silnici, tak i na okruhu mimořádně důležitá.
V zájmu optimalizace styčné plochy pneumatiky s povrchem jízdní dráhy Dunlop u pneumatikSportSmart TT využívá další zdokonalení své moderní technologie NTEC. Nová technologieNTEC RT umožňuje upravovat tlak v zadní pneumatice a při jízdě po okruhu tím maximalizovat styčnou stopu. Díky tomu mohou jezdci jezdit po silnici se standardním tlakem v pneumatice, zatímco při jízdě po okruhu závodní trati mohou zvětšit styčnou plochu až o 24 procent.
Doporučené tlaky pro použití na závodním okruhu:
přední 2,2 BAR
zadní 1,8 BAR