Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Každý rodič, jehož potomek potřebuje zlepšit výslovnost, zajisté přivítá Logocvičky – sérii říkadel zaměřených vždy na určitou problematickou hlásku. Struktura básniček je konzultována s logopedickými odborníky a vše korunují nádherné ilustrace Aleny Schulz.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Každý rodič, jehož potomek potřebuje zlepšit výslovnost, zajisté přivítá Logocvičky – sérii říkadel zaměřených vždy na určitou problematickou hlásku. Struktura básniček je konzultována s logopedickými odborníky a vše korunují nádherné ilustrace Aleny Schulz.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Každý rodič, jehož potomek potřebuje zlepšit výslovnost, zajisté přivítá Logocvičky – sérii říkadel zaměřených vždy na určitou problematickou hlásku. Struktura básniček je konzultována s logopedickými odborníky a vše korunují nádherné ilustrace Aleny Schulz.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Každý rodič, jehož potomek potřebuje zlepšit výslovnost, zajisté přivítá Logocvičky – sérii říkadel zaměřených vždy na určitou problematickou hlásku. Struktura básniček je konzultována s logopedickými odborníky a vše korunují nádherné ilustrace Aleny Schulz.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Každý rodič, jehož potomek potřebuje zlepšit výslovnost, zajisté přivítá Logocvičky – sérii říkadel zaměřených vždy na určitou problematickou hlásku. Struktura básniček je konzultována s logopedickými odborníky a vše korunují nádherné ilustrace Aleny Schulz.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Název [M]UNIVERZITA je víceznačný. Písmeno [M] znamená „moderní“, „Masarykova“, „mezinárodní“ i „moje“ univerzita. Petr Fiala v této knize přemýšlí o ideji, identitě a funkcích univerzit a o proměnách českých vysokých škol ve 21.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Doprovodná publikace stejnojmenné výstavy uspořádané v listopadu 2019 na Filozofické fakultě UK. Právě tato fakulta prošla od roku 1918 bouřlivou transformací reagující na vzdělávací potřeby a rostoucí sebevědomí mladého československého státu.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Tato publikace vznikla jako součást plnění úkolů rozvojového projektu MŠMT „Podpora dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků“, a sice ve snaze přispět k lidskoprávnímu a etickému vzdělávání.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Kniha o tom, jak se nezbláznit z výchovy dětí. Manuál na to, jak si z noční můry udělat jednu z velkých životních radostí a vychovat šťastné a zdravé děti. K tomu, abyste vychovali šťastné a zdravé dítě, potřebujete více jak tři dospělé.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Po třiceti letech opouští zkušený učitel a autor knihy „Škola podle kalendáře“ základní školu a odchází z Prahy na malé město. Potřebuje se zastavit a nadechnout.
můžete mít 3.10. - 4.10.
V této publikaci chceme ukázat, jak položit základy mediální gramotnosti a jak vnímat média kriticky a v neposlední řadě poskytnout metodická doporučení, to vše také pedagogům mateřských škol a prvního stupně základní školy.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Publikace je zaměřena na rizika spojená s online životem současné mladé generace a na jejich efektivní prevenci. Seznamuje s vybranými aspekty rizik, která se bezprostředně týkají každého z nás. Obzvláště jsou ale vůči nim zranitelné děti a dospívající.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Publikace nabízí nový pohled na aktuální podoby fenoménu školního podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století.
můžete mít 2.10. - 3.10.
„Ako zvládnuť náročné obdobie? Ako komunikovať s deťmi o koronavíruse? Ako im pomôcť zvládnuť obavy a vysvetliť pravidlá? Príbehy v knižke Mami, oci, bojím sa pomáhajú deťom pochopiť to, čo cítia a po-núkajú im riešenia a odpovede na ich otázky.
můžete mít 2.10. - 3.10.
„Rozprávajme sa s deťmi primerane veku aj na tému inakosti, rovnosti a tolerancie pomocou príbehov v knihe, ktoré sú pre deti zaujímavejšie a zapamätateľnejšie ako ponaučenia a rady.
můžete mít 2.10. - 3.10.
„Technológie, online svet, jeho prínosy a nástrahy. Dať deťom možnosť vstúpiť do online priestoru alebo ich chrániť pred jeho nástrahami? Ako s deťmi komunikovať a čo môže byť príčinou toho, že trávia veľa času pri obrazovkách?
můžete mít 2.10. - 3.10.
Česká autorka a psychoterapeutka na základě své bohaté praxe s moudrostí i humorem vypráví o rodinných a partnerských vztazích.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Publikace Nosím v sobě život nabízí nastávajícím maminkám podněty k harmoničtějšímu prožívání jejich těhotenství. Autorka řeší praktické aspekty jiného stavu a vztahy: vztahy k druhým lidem, k Bohu i sobě samé.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Publikace přináší komplexní pohled na činnost asistenta pedagoga v mateřské škole se všemi jejími specifiky, počínaje úspěšným výběrem a uvedením asistenta pedagoga do MŠ, přes jeho metodickou podporu až po vymezení pracovní náplně asistenta pedagoga.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Nakolik je postižení nebo nemoc skutečnou překážkou plnohodnotného mateřství? S čím vším je třeba počítat, když se hendikepovaná žena rozhodne mít dítě? Autorka formou rozhovorů s hendikepovanými ženami a jejich muži zkoumá vztah mezi hendikepem a mateřstvím.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Kniha pojednává o roli speciální pedagogiky a speciálních pedagogů v současném školském prostředí v České republice, a to z pohledu samotných speciálních pedagogů.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Tato knížka umožňuje nahlédnout pod pokličku života s dítětem v pěstounské péči. Vypráví o radostech i trápeních jedné pěstounské rodiny během deseti let od přijetí holčičky Kristýnky z dětského domova do doby, kdy dorůstá v mladou slečnu.
můžete mít 2.10. - 3.10.