10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Petr Čepek: Klokan kloktá kloktadlo Petr Čepek: Klokan kloktá kloktadlo
Petr Čepek: Klokan kloktá kloktadlo

Každý rodič, jehož potomek potřebuje zlepšit výslovnost, zajisté přivítá Logocvičky – sérii říkadel zaměřených vždy na určitou problematickou hlásku. Struktura básniček je konzultována s logopedickými odborníky a vše korunují nádherné ilustrace Aleny Schulz.

můžete mít 3.10. - 4.10.

Petr Čepek: Lachtan lapal lelky Petr Čepek: Klokan kloktá kloktadlo
Petr Čepek: Lachtan lapal lelky

Každý rodič, jehož potomek potřebuje zlepšit výslovnost, zajisté přivítá Logocvičky – sérii říkadel zaměřených vždy na určitou problematickou hlásku. Struktura básniček je konzultována s logopedickými odborníky a vše korunují nádherné ilustrace Aleny Schulz.

můžete mít 3.10. - 4.10.

Petr Čepek: Řehoř stříhal řeřichu Petr Čepek: Klokan kloktá kloktadlo
Petr Čepek: Řehoř stříhal řeřichu

Každý rodič, jehož potomek potřebuje zlepšit výslovnost, zajisté přivítá Logocvičky – sérii říkadel zaměřených vždy na určitou problematickou hlásku. Struktura básniček je konzultována s logopedickými odborníky a vše korunují nádherné ilustrace Aleny Schulz.

můžete mít 3.10. - 4.10.

Petr Čepek: Robert robot práskl do bot Petr Fiala: (M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století
Petr Čepek: Robert robot práskl do bot

Každý rodič, jehož potomek potřebuje zlepšit výslovnost, zajisté přivítá Logocvičky – sérii říkadel zaměřených vždy na určitou problematickou hlásku. Struktura básniček je konzultována s logopedickými odborníky a vše korunují nádherné ilustrace Aleny Schulz.

můžete mít 3.10. - 4.10.

Petr Čepek: Šušká myšák myšce Petr Fiala: (M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století
Petr Čepek: Šušká myšák myšce

Každý rodič, jehož potomek potřebuje zlepšit výslovnost, zajisté přivítá Logocvičky – sérii říkadel zaměřených vždy na určitou problematickou hlásku. Struktura básniček je konzultována s logopedickými odborníky a vše korunují nádherné ilustrace Aleny Schulz.

můžete mít 3.10. - 4.10.

Petr Fiala: (M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století Petr Fiala: (M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století
Petr Fiala: (M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století

Název [M]UNIVERZITA je víceznačný. Písmeno [M] znamená „moderní“, „Masarykova“, „mezinárodní“ i „moje“ univerzita. Petr Fiala v této knize přemýšlí o ideji, identitě a funkcích univerzit a o proměnách českých vysokých škol ve 21.

můžete mít 4.10. - 8.10.

Petr Hlaváček: Otevřená univerzita - Filozofická fakulta Univerzity Karlovy a její cizinci 1918–1938–1948 Petr Hlaváček: Otevřená univerzita - Filozofická fakulta Univerzity Karlovy a její cizinci 1918–1938–1948
Petr Hlaváček: Otevřená univerzita - Filozofická fakulta Univerzity Karlovy a její cizinci 1918–1938–1948

Doprovodná publikace stejnojmenné výstavy uspořádané v listopadu 2019 na Filozofické fakultě UK. Právě tato fakulta prošla od roku 1918 bouřlivou transformací reagující na vzdělávací potřeby a rostoucí sebevědomí mladého československého státu.

můžete mít 4.10. - 8.10.

Petr Jandejsek: Důstojně a radostně - Příspěvek k lidskoprávnímu, občanskému a etickému vzdělávání Petr Hlaváček: Otevřená univerzita - Filozofická fakulta Univerzity Karlovy a její cizinci 1918–1938–1948
Petr Jandejsek: Důstojně a radostně - Příspěvek k lidskoprávnímu, občanskému a etickému vzdělávání

Tato publikace vznikla jako součást plnění úkolů rozvojového projektu MŠMT „Podpora dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků“, a sice ve snaze přispět k lidskoprávnímu a etickému vzdělávání.

můžete mít 4.10. - 8.10.

Petr Jasinski: Rozšířená rodina - dle vlastní volby Petr Hlaváček: Otevřená univerzita - Filozofická fakulta Univerzity Karlovy a její cizinci 1918–1938–1948
Petr Jasinski: Rozšířená rodina - dle vlastní volby

Kniha o tom, jak se nezbláznit z výchovy dětí. Manuál na to, jak si z noční můry udělat jednu z velkých životních radostí a vychovat šťastné a zdravé děti. K tomu, abyste vychovali šťastné a zdravé dítě, potřebujete více jak tři dospělé.

můžete mít 4.10. - 8.10.

Petr Koubek: Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu - profesního rozvoje učitelů Petr Koubek: Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu - profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek: Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu - profesního rozvoje učitelů

Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petr Staníček: Hry na rozvoj verbální komunikace - 107 nejlepších her z praxe Petr Koubek: Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu - profesního rozvoje učitelů
Petr Staníček: Hry na rozvoj verbální komunikace - 107 nejlepších her z praxe

Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petr Tichý: Když najednou zvoní jinak aneb Co zlobí učitele (kromě žáků) Petr Koubek: Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu - profesního rozvoje učitelů
Petr Tichý: Když najednou zvoní jinak aneb Co zlobí učitele (kromě žáků)

Po třiceti letech opouští zkušený učitel a autor knihy „Škola podle kalendáře“ základní školu a odchází z Prahy na malé město. Potřebuje se zastavit a nadechnout.

můžete mít 3.10. - 4.10.

Petr Valenta: Mediální činnosti - v předškolním a mladším školním věku Petra Ambrožová: Digitální pohádky pro (ne)poučitelné děti a (ne)znalé dospělé - Průvodce online světem v edukačních a preventivních souvislostech
Petr Valenta: Mediální činnosti - v předškolním a mladším školním věku

V této publikaci chceme ukázat, jak položit základy mediální gramotnosti a jak vnímat média kriticky a v neposlední řadě poskytnout metodická doporučení, to vše také pedagogům mateřských škol a prvního stupně základní školy.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petra Ambrožová: Digitální pohádky pro (ne)poučitelné děti a (ne)znalé dospělé - Průvodce online světem v edukačních a preventivních souvislostech Petra Ambrožová: Digitální pohádky pro (ne)poučitelné děti a (ne)znalé dospělé - Průvodce online světem v edukačních a preventivních souvislostech
Petra Ambrožová: Digitální pohádky pro (ne)poučitelné děti a (ne)znalé dospělé - Průvodce online světem v edukačních a preventivních souvislostech

Publikace je zaměřena na rizika spojená s online životem současné mladé generace a na jejich efektivní prevenci. Seznamuje s vybranými aspekty rizik, která se bezprostředně týkají každého z nás. Obzvláště jsou ale vůči nim zranitelné děti a dospívající.

můžete mít 3.10. - 4.10.

Petra Ambrožová: Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání Petra Ambrožová: Digitální pohádky pro (ne)poučitelné děti a (ne)znalé dospělé - Průvodce online světem v edukačních a preventivních souvislostech
Petra Ambrožová: Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání

Publikace nabízí nový pohled na aktuální podoby fenoménu školního podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petra Arslan Šinková: Mami, oci, bojím sa - Ako komunikovať s deťmi o koronavíruse Petra Arslan Šinková: Mami, oci, bojím sa - Ako komunikovať s deťmi o koronavíruse
Petra Arslan Šinková: Mami, oci, bojím sa - Ako komunikovať s deťmi o koronavíruse

„Ako zvládnuť náročné obdobie? Ako komunikovať s deťmi o koronavíruse? Ako im pomôcť zvládnuť obavy a vysvetliť pravidlá? Príbehy v knižke Mami, oci, bojím sa pomáhajú deťom pochopiť to, čo cítia a po-núkajú im riešenia a odpovede na ich otázky.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petra Arslan Šinková: Mami, oci, každý je výnimočný Petra Arslan Šinková: Mami, oci, bojím sa - Ako komunikovať s deťmi o koronavíruse
Petra Arslan Šinková: Mami, oci, každý je výnimočný

„Rozprávajme sa s deťmi primerane veku aj na tému inakosti, rovnosti a tolerancie pomocou príbehov v knihe, ktoré sú pre deti zaujímavejšie a zapamätateľnejšie ako ponaučenia a rady.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petra Arslan Šinková: Mami, oci, som online Petra Arslan Šinková: Mami, oci, bojím sa - Ako komunikovať s deťmi o koronavíruse
Petra Arslan Šinková: Mami, oci, som online

„Technológie, online svet, jeho prínosy a nástrahy. Dať deťom možnosť vstúpiť do online priestoru alebo ich chrániť pred jeho nástrahami? Ako s deťmi komunikovať a čo môže byť príčinou toho, že trávia veľa času pri obrazovkách?

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petra Halamíčková: Láska není řízek Petra Klippelová: Nosím v sobě život - Mateřská láska a duchovní život během těhotenství
Petra Halamíčková: Láska není řízek

Česká autorka a psychoterapeutka na základě své bohaté praxe s moudrostí i humorem vypráví o rodinných a partnerských vztazích.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petra Klippelová: Nosím v sobě život - Mateřská láska a duchovní život během těhotenství Petra Klippelová: Nosím v sobě život - Mateřská láska a duchovní život během těhotenství
Petra Klippelová: Nosím v sobě život - Mateřská láska a duchovní život během těhotenství

Publikace Nosím v sobě život nabízí nastávajícím maminkám podněty k harmoničtějšímu prožívání jejich těhotenství. Autorka řeší praktické aspekty jiného stavu a vztahy: vztahy k druhým lidem, k Bohu i sobě samé.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petra Martinovská: Asistent pedagoga v mateřské škole Petra Klippelová: Nosím v sobě život - Mateřská láska a duchovní život během těhotenství
Petra Martinovská: Asistent pedagoga v mateřské škole

Publikace přináší komplexní pohled na činnost asistenta pedagoga v mateřské škole se všemi jejími specifiky, počínaje úspěšným výběrem a uvedením asistenta pedagoga do MŠ, přes jeho metodickou podporu až po vymezení pracovní náplně asistenta pedagoga.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petra Maťová: Trochu jiné mámy - Hovory o mateřství navzdory zdravotnímu hendikepu Petra Röderová: Kdo jsme? - Rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga
Petra Maťová: Trochu jiné mámy - Hovory o mateřství navzdory zdravotnímu hendikepu

Nakolik je postižení nebo nemoc skutečnou překážkou plnohodnotného mateřství? S čím vším je třeba počítat, když se hendikepovaná žena rozhodne mít dítě? Autorka formou rozhovorů s hendikepovanými ženami a jejich muži zkoumá vztah mezi hendikepem a mateřstvím.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petra Röderová: Kdo jsme? - Rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga Petra Röderová: Kdo jsme? - Rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga
Petra Röderová: Kdo jsme? - Rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga

Kniha pojednává o roli speciální pedagogiky a speciálních pedagogů v současném školském prostředí v České republice, a to z pohledu samotných speciálních pedagogů.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Petra Suchánková: Maminek není nikdy dost Petra Röderová: Kdo jsme? - Rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga
Petra Suchánková: Maminek není nikdy dost

Tato knížka umožňuje nahlédnout pod pokličku života s dítětem v pěstounské péči. Vypráví o radostech i trápeních jedné pěstounské rodiny během deseti let od přijetí holčičky Kristýnky z dětského domova do doby, kdy dorůstá v mladou slečnu.

můžete mít 2.10. - 3.10.