10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 47214082

HiSModel Statenjacht Utrecht 1:72, Premium version - stavebnice lodi

HiSModel Statenjacht Utrecht 1:72, Premium version - stavebnice lodi

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Pastový model ke slepení Jméno lodi: Statenjacht Utrecht (premium verze) Výrobce: HiSModel Měřítko: 1:72 Velikost: 35–35–15 cm (d-v-h) Počet dílů: 397 Celý popis
3 696 Kč
Zboží od: www.HiSModel.com
3 696 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

28.11.2024 na výdejním místě
28.11.2024 - 29.11.2024 na vaší adrese

Popis

Statenjacht Utrecht – Premium version

První stavebnice historické plachetnice po mnoha letech v prémiové kvalitě

Stavebnice v měřítku: 1:72

Rozměry: 35–35–15 cm (d-v-h)

Plastikové díly: 132

Resinové díly: 26

Fotoleptané díly: 154

CNC dřevěné kladky: 66

Profesionální lana: 7

Oboustranně tištěné vlajky


Prémiová verze obsahuje navíc:

Dřevěná laserem vyřezaná paluba

Plachty ušité na CNC stroji

6 kovových děl

Oboustranně tištěné vlajky s rozšířenou možností výběr vlajek

Plakát velikosti A3


Luxusní a reprezentativní jachty nejsou výdobytek současné doby. Stavěly se už od dávných dob. Od 16. století v tomto vynikali Holanďané, kdy se jejich jachty staly prototypem luxusních reprezentativních lodí. Jejich rozmach umožnilo především bohatství z námořního obchodu tehdejší Republiky spojených provincií Nizozemí (1581 – 1795). Sloužily nejen bohatým majitelům, ale také k přepravě vysokých úředníků, důstojníků a zástupců obchodních společností na oficiální jednání či ceremonie.

Konstrukce těchto jachet byla uzpůsobena pro plavbu na řekách, jejich ústí či po moři blízko pobřeží s délkou mezi 15 – 21 m. Statenjachty měly bohatou výzdobu často odkazující na majitele lodi. Na palubě poskytovali tehdejším klientům veškerý luxus potřebný k plavbě. K tomu patřilo důstojné ubytování s pohodlnými postelemi, zajištění kuchyně a stolování včetně vytápění.

Model lodi Statenjacht Utrecht je podle plánů z roku 1746 tehdejšího konstruktéra a lodního architekta Pietera van Zwijndregta. Původně tato loď soužila pro reprezentaci představitelů Sjednocené východoindické společnosti (VOC).

V letech 1998–2003 byla postavena její replika v rámci programu zaměstnanosti a její šestiletá konstrukce pomohla asi stovce nezaměstnaných lidí se naučit řemeslu a dále se uplatnit se na trhu práce. Loď kotví od dubna do listopadu ve Volendamu a v zimě ve Veilinghavenu na Van Zijstweg v Utrechtu.