10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

Knihy životní pomoc skladem

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
  • Dostupnost
    Skladem
    ×
David Gruber: Zlatá kniha komunikace David Heinemeier Hansson, Jason Fried: V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu)
David Gruber: Zlatá kniha komunikace

Proč je Zlatá kniha komunikace jednou z nejčtenějších knih svého oboru? Příčinou může být to, že její autor David Gruber je vizionář, který v lecčem předběhl dobu.

můžete mít 2.10. - 3.10.

David Heinemeier Hansson, Jason Fried: V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu) David Heinemeier Hansson, Jason Fried: V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu)
David Heinemeier Hansson, Jason Fried: V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu)

Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Nic z toho totiž není znakem vy´konného profesionála, ale spíše neschopnosti. Čas a lidská energie představují nejcennější surovinu na světě.

můžete mít 8.10. - 10.10.

David Hutchens: Neandrtálské stíny - Zbavte se starých mýtů a naučte se jednat David Heinemeier Hansson, Jason Fried: V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu)
David Hutchens: Neandrtálské stíny - Zbavte se starých mýtů a naučte se jednat

Kolik starých mýtů nám v pokroku brání? Zkuste se zbavit starých dogmat! Zkuste opustit staré zajeté koleje! Zjistíte, že svět je báječné místo k žití! Tato kniha patří do populární edice systémového myšlení a je odrazovým můstkem k osobnímu a kolektivnímu růstu.

můžete mít 2.10. - 3.10.

David J. Lieberman: Ako čítať myšlienky David J. Lieberman: Kdo je normální a kdo ne - Naučte se vyhodnotit emoční zdraví těch, s nimiž se setkáváte!
David J. Lieberman: Ako čítať myšlienky

Vedou podporené spôsoby, ako zistiť, čo si ľudia skutočne myslia, čo skutočne chcú a kým v skutočnosti sú Zneisťuje vás, že neviete, čo si iní skutočne myslia? Či to, čo hovoria, je pravda?

můžete mít 2.10. - 3.10.

David J. Lieberman: Kdo je normální a kdo ne - Naučte se vyhodnotit emoční zdraví těch, s nimiž se setkáváte! David J. Lieberman: Kdo je normální a kdo ne - Naučte se vyhodnotit emoční zdraví těch, s nimiž se setkáváte!
David J. Lieberman: Kdo je normální a kdo ne - Naučte se vyhodnotit emoční zdraví těch, s nimiž se setkáváte!

"Naučte se vyhodnotit emoční zdraví těch, s nimiž se setkáváte! Tato kniha vám poskytne vodítka v případě, že potřebujete vyhodnotit, zda je určitá osoba emočně stabilní.

můžete mít 2.10. - 3.10.

David J. Lieberman: Odhadněte lidi v každé situaci - Naživo, virtuálně nebo z e-mailů David J. Lieberman: Kdo je normální a kdo ne - Naučte se vyhodnotit emoční zdraví těch, s nimiž se setkáváte!
David J. Lieberman: Odhadněte lidi v každé situaci - Naživo, virtuálně nebo z e-mailů

Nenechte se už nikým vodit za nos. Díky této knize zjistíte, jak spolehlivě určit, co si kdo skutečně myslí, co opravdu chce a kdo doopravdy je.

můžete mít 1.10. - 2.10.

David J. Schwartz: Myslete velkoryse – budete mít úspěch David J. Schwartz: Myslete velkoryse – budete mít úspěch
David J. Schwartz: Myslete velkoryse – budete mít úspěch

Miliony lidí po celém světě zlepšilo svůj život pomocí jednoduchého návodu „myslete velkoryse“.

můžete mít 3.10. - 4.10.

David J. Wallin: Vazba v psychoterapii David J. Schwartz: Myslete velkoryse – budete mít úspěch
David J. Wallin: Vazba v psychoterapii

Vzájemně spoluutvářený vztah mezi terapeutem a pacientem představuje možnost vytvořit bezpečnou základnu pro léčbu a rozvoj osobnosti nejen pacienta.

můžete mít 3.10. - 4.10.

David Martin: 3D život - O darech Boží dobroty David J. Schwartz: Myslete velkoryse – budete mít úspěch
David Martin: 3D život - O darech Boží dobroty

„Dary jsou součástí našeho života v různých podobách. Jsme jimi obklopeni v přírodě i ve světě. Setkáváme se s nimi v lidech, s kterými žijeme, i v okamžicích, které život přináší.

můžete mít 3.10. - 4.10.

David Ogilvy: Ogilvy o reklamě v digitálním věku David Ogilvy: Ogilvy o reklamě v digitálním věku
David Ogilvy: Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.

můžete mít 2.10. - 3.10.

David R. Hawkins: Moc versus síla David Ogilvy: Ogilvy o reklamě v digitálním věku
David R. Hawkins: Moc versus síla

Představte si, že máte přístup k jednoduché odpovědi ano, nebo ne na jakoukoli otázku, kterou si přejete položit.

můžete mít 3.10. - 4.10.

David R. Hawkins: Moc verzus sila David Ogilvy: Ogilvy o reklamě v digitálním věku
David R. Hawkins: Moc verzus sila

Skryté faktory ovplyvňujúce ľudské správanie Doktor Hawkins sa viac ako dvadsať rokov zaoberal metódou založenou na princípoch kineziológie a analyzoval celé spektrum úrovní ľudského vedomia. Vytvoril tzv.

můžete mít 2.10. - 3.10.