10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 6789355

Allen Gary: Rockefeller - Kampaň za Nový Světový Řád

Allen Gary: Rockefeller - Kampaň za Nový Světový Řád

Autor: Allen Gary
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Po generace byli Rockefellerové poháněni touhou po penězích a moci, která převyšuje i představy normálních lidí. John D. Rockefeller (1839–1937), ještě jako relativně mladý muž, založil Standard Oil Company. Celý popis
110 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
110 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

28.11.2024 na výdejním místě
28.11.2024 - 29.11.2024 na vaší adrese

Popis

Po generace byli Rockefellerové poháněni touhou po penězích a moci, která převyšuje i představy normálních lidí. John D. Rockefeller (1839–1937), ještě jako relativně mladý muž, založil Standard Oil Company. Skrz fúze a bezohledné rozdrcení konkurence, převážně prostřednictvím úplatků ze železničního průmyslu, ovládla jeho společnost americký ropný rafinérský průmysl. Ale Rockefeller senior nebyl zcela spokojen. Jeho cílem, „sen o dobytí“, jak mu někteří říkali, bylo vlastnit nejen největší, ale jediné rafinerie na světě. Povolaný, aby ospravedlnil své metody, prý poznamenal: „Konkurence je hřích.“ Rockefeller byl mistr Machiavellianismu, který začal intrikováním proti místním konkurentům a likvidací ostatních za účelem ekonomické kontroly nad světem. Ferdinand Lundberg ve své knize The Rich And The SuperRich

poznamenává: „Jak jasně ukazuje historie Standard Oil od jakéhokoli autora, ať už byl pro nebo proti, Rockefeller byl hluboce spiklenecký, intrikující a vždy plánoval roky dopředu s jasnou vizí, která šla daleko nad rámec čehokoli, co mu někdo z jeho spolupracovníků mohl nabídnout.“ „Hluboce konspirační“ metody, které tak dobře fungovaly při budování jeho ropné říše, se také osvědčily při upevňování politické moci.

Každou knihu přijímejte kriticky a vždy uvažujte samostatně. Vždy používejte více zdrojů k té či oné problematice a porovnávejte je.

  • počet stran: 1
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 19.2.2021
  • šířka: 148mm
  • výška: 15mm
  • hmotnost: 108g
  • ISBN: 978–80–87525–70–8