Vrácení zboží

Nově můžete vyzvedávat, reklamovat a vracet vaše objednávky na 40 Partnerských prodejnách MALL a CZC.

  • Na všechny Partnerské prodejny a na všechny výdejny můžete využít dopravu ZDARMA se Smart!
  • Nákupy od prodejců MALL a CZC můžete vrátit nebo reklamovat ZDARMA na Partnerských prodejnách MALL a CZC nebo na pobočkách Zásilkovny (více informací na stránce vrácení a reklamace).

Vrácení přes Partnerskou prodejnu

  • Doprava zdarma
  • Dostupnost po celé ČR
  • Maximální váha 20 Kg a nejdelší rozměr jedné strany není delší než 100 cm.
  • Zboží je nutné donést na Partnerskou prodejnu, kde vrácení zboží zpracují a pošlou na reklamační oddělení.
  • Na partnerských prodejnách není možné vrátit zboží od jiných prodejců než je CZC a MALL.
Chci vrátit zboží

Postup vrácení:

  1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
  2. Zásilku odneste na Partnerskou prodejnu.
  3. Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup vrácení

Vrácení přes Zásilkovnu

  • Doprava zdarma
  • Dostupnost po celé ČR
  • Maximální součet všech tří stran zásilky je 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm. Maximální hmotnost je 10 kg. Minimální rozměry zásilky jsou 10×7×1 cm.
  • Zásilku je nutno odnést na podací místo, které umožňuje odesílání balíků. Zásilku nelze vrátit přes Z-Boxy.

Postup vrácení:

  1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
  2. Zadejte
    na vrácení zboží. Případně můžete ručně vyplnit Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a přiložit do balíku.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna.
    Na zásilku napište VRÁCENÍ ZBOŽÍ a číslo objednávky. Bez těchto informací nemůžeme přiřadit doručené zboží k vaší objednávce.
  4. Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód 94979108 a číslo objednávky.
    Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
  5. Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup vrácení

Vrácení s využitím přepravce

  • Dostupnost po celé ČR
  • Bez omezení velikosti zásilky
  • Cena dopravy v závislosti na zvoleném přepravci a velikosti zásilky Zobrazit přepravce

Postup vrácení:

  1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
  2. Zadejte
    na vrácení zboží.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
    Na zásilku napište VRÁCENÍ ZBOŽÍ a číslo objednávky. Bez těchto informací nemůžeme přiřadit doručené zboží k vaší objednávce.
  4. Zboží pošlete Vámi zvoleným přepravcem na naše reklamační oddělení:

    Allegro Retail a.s. - Reklamační oddělení
    Logistické centrum MALL CZ
    Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
    Poděbradská 771
    250 90 Jirny
  5. Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup vrácení

Časté dotazy