• Allegro ve 3. čtvrtletí: Meziroční růst tržeb o 32 %, zvýšení počtu zákazníků na 13,8 milionu a další rozšiřování tržiště třetích stran

    30.  11. 2022

    Polská část společnosti Allegro, která tvoří největší podíl na celkovém podnikání, ve třetím čtvrtletí zrychlila meziroční růst GMV na 21 % a příjmů na 32 %. Společnost připojila na platformu nové značky, jako je Triumph, Coty, Porsche nebo Iveco, a počet aktivních nabídek překročil 260 milionů. Rozšiřující se základna obchodníků ve spojení s cenovou politikou platformy pomohly zvýšit počet zákazníků na nové maximum 13,8 milionu, zatímco průměrná GMV, kterou vygenerovali, vyskočila ve 3. čtvrtletí meziročně o dalších 13,3 % na 3 449 PLN.

    Celá zpráva

  • Allegro s Mallem prohlubují vazby, českým zákazníkům přináší populární Smart! s bezplatnou dopravou do 15 tisíc výdejních míst

    24.  11. 2022

    Internetové tržiště Mall.cz dále pokračuje v integraci se společností Allegro a nově do Česka přináší službu Smart!, která umožní zákazníkům výrazně ušetřit na dopravě. Mezi polskými zákazníky je obdobná služba pod značkou Allegro Smart! dlouhodobě velmi oblíbená a nyní mohou jejích výhod využívat i nakupující na Mallu. Možnost bezplatného doručení mají od 24. 11. k dispozici všichni registrovaní zákazníci, přičemž nabídka se vztahuje na miliony produktů v sortimentu, ať už je prodává přímo Mall, nebo některý z tisíců partnerských e-shopů. Současná akce potrvá po dobu dvou měsíců do 24. 1. 2023.

    Celá zpráva

  • Mall mění svou vizuální identitu. Nové logo symbolizuje postupující integraci s polským Allegrem

    30.  9. 2022

    Poté, co byla letos v dubnu oficiálně dokončena akvizice Mallu společností Allegro, přichází jeden z největších českých e-commerce hráčů s novým logem „Mall by Allegro“. Nová identita společnosti byla představena nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku. Cílem tohoto kroku je identitu obou firem sjednotit a posílit tak jejich jednotné působení v pozici přední e-commerce skupiny v regionu.

    Celá zpráva

  • Společnost Allegro zahájila konsolidaci Mall Group a WE|DO a ve druhém čtvrtletí meziročně navýšila obrat o 22 %

    29.  9. 2022

    E-commerce skupina Allegro zveřejnila své obchodní výsledky za druhé čtvrtletí letošního roku. Polské aktivity společnosti, které tvoří největší podíl na celkovém podnikání, zrychlily meziroční růst GMV na 16 % a tržeb na 22,3 %. Počet aktivních zákazníků dosáhl nového maxima 13,6 milionu a průměrná GMV na jednoho aktivního zákazníka vzrostla meziročně o 13,9 % na 3 350 PLN. Allegro zahájilo konsolidaci v dubnu nabyté Mall Group a WE|DO a připravuje nasazení svého tržiště pro obchodníky třetích stran i v České republice.

    Celá zpráva

  • Novým generálním ředitelem Allegra se stává Roy Perticucci. Soustředit se bude na expanzi skupiny i probíhající integraci s českou Mall Group a WE|DO

    05.  9. 2022

    Funkce nového generálního ředitele a člena představenstva společnosti Allegro se od 1. září 2022 ujal Roy Perticucci. Jeho úkolem je především pokračovat v rozběhnuté transformaci společnosti do pozice evropského šampiona v oblasti elektronického obchodu a úspěšné dokončení probíhající integrace se společností Mall Group a kurýrní službou WE|DO, jejichž nákup Allegro formálně dokončilo letos na jaře.

    Celá zpráva

  • Mall Group nově povede Jakub Střeštík

    14.  6. 2022

    Do čela Mallu se posouvá zkušený manažer Jakub Střeštík. Pozice Managing Director se ujímá ze své role Chief Commercial Officer, kterou zastává poslední dva roky. Dosavadní CEO Mall Group Jan Hanuš se rozhodl ve své funkci ke konci července skončit a po letech v náročných manažerských pozicích věnovat více času své rodině a menším, osobním projektům.

    Celá zpráva

  • Allegro má za sebou solidní první kvartál s 13% růstem navzdory nepříznivým podmínkám. Mezinárodní expanze přináší klíčové milníky

    26.  5. 2022

    Hrubý objem prodaného zboží zobchodovaný prostřednictvím společnosti Allegro v prvním čtvrtletí meziročně vzrostl o 12,8 %, i když ji stále překonává 14,2% meziroční nárůst průměrných výdajů. Loňské lockdowny a začátek ruské invaze na Ukrajinu ovšem zvýšily laťku pro srovnávání. Četná zlepšení v oblasti výběru zboží, ceny a pohodlí při nakupování – klíčových faktorů, které stojí za celkovým zážitkem z nakupování – zajistila společnosti Allegro nejlepší rNPS (relační skóre čistých promotérů) ve své třídě na úrovni 81 bodů. Další monetizační iniciativy umožnily, aby se upravená marže EBITDA po lednovém minimu zlepšila.

    Celá zpráva

  • Vstup na marketplace je čím dál snazší. Jen za duben na Mall přibylo 400 nových e-shopů. Díky BaseLinkeru se napojí na pár kliků

    19.  5. 2022

    K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český marketplace Mall Partner jich eviduje přes 4 500 a další rychle přibývají, přičemž jen za duben jich na Mallu přibylo téměř 400. Obchodníci prodejem přes tržiště rozšiřují své prodejní kanály a často díky marketplacům také snadno expandují do zahraničí, kam by pro ně byla cesta jen s vlastním e-shopem velmi nejistá a složitá. Většina e-shopů si dnes cestu na internetová tržiště usnadňuje pomocí integračních služeb a nástrojů. Jedním z nejrozšířenějších integrátorů v Evropě je BaseLinker, který kromě přímého napojení na velká e-shopová řešení, nově přináší podporu napojení e-shopů přes tzv. „feedy“. Na největší evropská tržiště tak dokáže napojit téměř každého bez potřeby hluboké znalosti IT.

    Celá zpráva

  • BaseLinker přichází i na Slovensko a obchodníky snadno napojí na Mall i Allegro. Díky Mailstepu navíc mohou kompletně outsourcovat logistiku

    12.  5. 2022

    Internetové tržiště Mall Partner přináší slovenským obchodníkům další usnadnění prodejů. Nově přináší možnost propojení skrze integrační platformu BaseLinker, která jim umožní snadno a rychle se napojit na Mall i Allegro a v jednom přehledném rozhraní BaseLinkeru se propojit rovněž s největšími e-shopovými řešeními, účetními systémy či logistickými službami. Zároveň mají obchodníci díky spolupráci s Mailstepem, jedním z největších poskytovatelů fulfillmentu, možnost plně outsourcovat svou logistiku, od procesu skladování až po samotnou expedici zásilek ke koncovým zákazníkům. Prodej přes tržiště MALL Partner a expanze napříč regionem je tak pro obchodníky ještě o mnoho snazší a dostupnější než kdy dříve.

    Celá zpráva

  • Společnost Allegro dokončila akvizici MALL Group a WE|DO. Dále tak rozšiřuje svou mezinárodní působnost

    01.  4. 2022

    Společnost Allegro, nejpopulárnější nákupní platforma v Polsku a jeden z deseti největších internetových obchodů na světě, dokončila převzetí společností MALL Group a WE|DO. Spojení toho nejlepšího ze všech firem podpoří pokračující mezinárodní expanzi rozšířené skupiny a umožní obchodníkům z celého regionu i mimo něj těžit z toho, že mohou díky jedinému zalistování své výrobky prodávat napříč zeměmi. Zároveň poskytne desítkám milionů spotřebitelů v EU pohodlný přístup k širšímu sortimentu, výhodným cenám a kvalitnímu doručování zboží napříč zeměmi.

    Celá zpráva

  • Tržiště MALLu roste i přes pokles e-commerce. Průměrný obchodník na MALLu odbaví 800 objednávek ročně a utrží 650 000 korun

    16.  3. 2022

    Ačkoliv oblast e-commerce v České republice poslední roky kontinuálně rostla, oproti loňskému roku se v lednu 2022 dle dat Heureka.cz trh o 17 % propadl, v únoru to bylo dokonce o 29 %. Tržiště MALLu naproti tomu ve srovnání s loňským rokem posiluje o téměř 50 % a eviduje rychlý nárůst počtu e-shopů zapojených do programu, kterých je již přes 3 500. Obchodníci si na tržišti MALLu vydělají v průměru 650 000 ročně a získají přes 800 objednávek. Stále větší část z nich si navíc prodej na marketplacu vybírá kvůli snadné zahraniční expanzi, nebo kvůli možnosti výrazně zvýšit svou zákaznickou bázi bez potřeby nákladných marketingových aktivit.

    Celá zpráva

  • MALL nabídne obchodníkům skladování i expedici zboží, navazuje spolupráci s jedničkou ve fulfillmentu Mailstepem

    9.  2. 2022

    MALL si pro obchodníky připravil zásadní novinku. Největší české online tržiště navazuje spolupráci s českou jedničkou ve fulfillmentu Mailstepem, díky čemuž obchodníkům umožní kompletně outsourcovat skladování i odesílání zboží. Prodej přes tržiště MALL Partner je tak nyní pro obchodníka ještě o mnoho snazší než kdy dříve.

    Celá zpráva

  • Na tržiště snadno a rychle. Největší evropský e-commerce integrátor přichází do Česka a obchodníky bleskově napojí na MALL

    17.  1. 2022

    Populární e-commerce integrátor BaseLinker, který umí snadno a rychle napojit e-shopy na největší online tržiště, přichází do Česka a na Slovensko. Nástroj tak nově mohou využít i čeští a slovenští obchodníci, kteří se díky BaseLinkeru snadno dostanou na MALL a přímo v jeho rozhraní budou moci zalistovat zboží i odbavovat objednávky zákazníků. Z BaseLinkeru lze navíc své zboží vystavit i na další online tržiště včetně polského Allegra či Amazonu.

    Celá zpráva