• MALL Partner se přibližuje dalším tisícům e-shopařů, spojil síly s FastCentrikem

    30. 11. 2020

    Internetový obchod MALL.CZ spojil síly s FastCentrikem, jedním z nejsilnějších tuzemských hráčů na poli vývoje e-shopových řešení, a tisícům majitelů e-shopů tak výrazně usnadňuje možnost prodávat své zboží skrze internetové tržiště MALL Partner. Díky integraci partnerského prodeje do prostředí FastCentriku mohou nově obchodníci spravovat objednávky z MALLu přímo ve svém e-shopovém rozhraní a celý objednávkový proces tak odbavit v jediném systému.

    Celá zpráva

  • MALL.CZ jako první český e-shop nabízí přes milion produktů

    17. 06. 2020

    Internetový obchod MALL.CZ slaví překročení hranice jednoho milionu produktů a upevňuje tak svou pozici e-shopu s nejširší nabídkou zboží na českém trhu. Překonání tohoto významného milníku navíc ukazuje, s jakou rychlostí MALL.CZ v posledních měsících roste – jen za posledních 12 měsíců do nabídky e-shopu přibylo na 650 000 položek a meziroční růst nabídky je tedy více než 180%.

    Celá zpráva

  • Jakub Střeštík je novým obchodním ředitelem v MALL Group

    29. 04. 2020

    Na pozici obchodního ředitele skupiny MALL v dubnu nastoupil Jakub Střeštík (43). Zodpovědný je za obchodní aktivity MALL Group ve střední a východní Evropě. Jeho hlavním úkolem je rozvoj nových obchodních příležitostí na sedmi trzích, ve kterých skupina MALL působí.

    Celá zpráva

  • Život Čechů se přesouvá do online prostředí

    26. 03. 2020

    Zájem Čechů o nákup potravin na internetu se od vypuknutí pandemie nového koronaviru a zavedení vládních opatření neustále zvyšuje. Výrazný nárůst je vidět v segmentu trvanlivých potravin, které MALL na začátku března zařadil do své nabídky.

    Celá zpráva

  • MALL Partner nově dostane obchodníka na internet již během 24 hodin

    25. 03. 2020

    Jeden z největších českých online obchodů MALL.cz je zároveň tržištěm (tzv. marketplace) a obchodníci skrze něj díky programu MALL Partner mohou prodávat vlastní zboží ze svých skladů. Zalistováním svého zboží na MALL.cz si obchodníci mohou vykompenzovat výpadek v prodejích způsobený opatřeními spojenými s šířením koronaviru, a oslovit tak miliony zákazníků, kteří na e-shopu nakupují.

    Celá zpráva