• MALL.cz se stal oficiálním partnerem českého olympijského týmu

    21. 11. 2017

    MALL.cz se stal hrdým partnerem českého olympijského týmu, jehož nejbližší velkou akcí jsou XXIII. zimní olympijské hry, které se budou konat v jihokorejském Pchjongčchangu od 9. 2. do 25. 2. 2018. Zákazníci a fanoušci budou moci nově už od 21. listopadu na MALL.cz zakoupit zimní olympijskou kolekci značky ALPINE PRO.

    Celá zpráva

  • MALL GROUP představuje jedno z nejmodernějších logistických center v Evropě

    9. 11. 2017

    MALL.cz v Jirnech u Prahy představil logistické centrum, které patří mezi nejmodernější v Evropě. Disponuje plochou 50 000 m2, je škálovatelné na odbavení 150 tisíc kusů zboží denně a využívá nejmodernější technologie, které umožňují plynulé a rychlé odbavení zásilek. MALL.cz také rozšiřuje otevírací dobu poboček a zavádí víkendové doručení zboží. Zákazníci budou moci v rámci Vánoc využít i další služby jako garanci doručení zboží či prodlouženou dobu na vrácení dárků.

    Celá zpráva

  • MALL.cz spustil doposud nejrozmanitější vánoční kampaň

    2. 11. 2017

    MALL.cz spustil 1. listopadu svou letošní vánoční kampaň. Spojil v ní síly s Ewou Farnou, jednou z nejpopulárnějších českých zpěvaček, která natočila svou první vánoční píseň. Tu lidé uslyší v rádiích a televizi a stala se i součástí všech televizních spotů pro MALL.cz. Vánoční kampaň je svým rozsahem i širokým cílením dosud největší a nejkomplexnější kampaní MALL.cz.

    Celá zpráva

  • MALL GROUP otevírá novou divizi Search, povede ji Roman Dušek

    31. 10. 2017

    Do čela týmu nové divize Search v MALL GROUP nastupuje Roman Dušek (35 let). Na starost bude mít sestavení a řízení týmu zodpovědného za vyhledávání s důrazem na mobilní zařízení. Pro MALL GROUP je Search divize dalším krokem ve zlepšování zákaznické zkušenosti během nákupu.

    Celá zpráva

  • Miroslav Matyáš je novým šéfem partnerského prodeje MALL.cz

    15. 8. 2017

    MALL.cz obsazuje další významnou pozici na úrovni vrcholového managementu. Kompletní B2B strategii v oblasti partnerského prodeje povede Miroslav Matyáš (41), který má dlouholeté zkušenosti s rozvojem obchodních oddělení a partnerských a franšízových konceptů napříč různými odvětvími.

    Celá zpráva

  • Do konce roku přes 100 zapojených obchodníků a 15% podíl obratu. MALL GROUP posiluje partnerský prodej

    20. 4. 2017

    MALL GROUP představil novou B2B strategii pro následující období. Jejím hlavním pilířem se stává partnerský prodej. Ten v současné době využívají desítky velkých tuzemských obchodů, přičemž jejich počet se chystá společnost zásadním způsobem navýšit. MALL GROUP nabízí především významný dosah v rámci středoevropského regionu – partnerům totiž umožní oslovit až 500 tisíc unikátních návštěvníků, kteří měsíčně přicházejí na stránky e-shopu MALL.cz, a zároveň prostřednictvím skupiny MALL GROUP efektivně prodávat na šesti evropských trzích s dosahem k více než 60 milionům potenciálních zákazníků.

    Celá zpráva

  • MALL.cz klade důraz na obsah: Tereza Hajná v čele Content Marketingu

    6. 4. 2017

    MALL.cz nadále zlepšuje zákaznickou zkušenost, personalizaci a budování vztahu se zákazníky v rámci obsahového marketingu. Na pozici Head of Content Marketing zaštiťuje marketingovou strategii a tvorbu obsahu Tereza Hajná. Obsahový marketing je jedním z významných pilířů nové marketingové strategie, která bude formou tzv. „best practices“ postupně nasazována ve všech dalších zemích, kde MALL GROUP působí.

    Celá zpráva

  • Sean Gaddis nově vede marketingový tým MALL GROUP

    28. 3. 2017

    Do čela marketingového týmu MALL GROUP přichází Sean Gaddis. Zodpovědný bude nejen za MALL.cz, ale i ostatní vertikály, které bude postupně integrovat pod jednotnou marketingovou strategii. Implementace kompletně nové strategie by se měla spustit v průběhu dubna a zaměří se především na příběhy a zážitky z nakupování.

    Celá zpráva

  • MALL.cz posiluje social media tým, bude se soustředit na interaktivní obsah a user experience

    5. 1. 2017

    Do social media týmu společnosti MALL.cz nastoupili Jan Kufel a Karel Videcký. Jejich hlavním úkolem bude připravit novou strategii pro sociální média včetně exekuce a měřit a analyzovat její výsledky. Soustředit se budou především na interaktivní styl obsahu, který přinese cílovému publiku nákupní inspiraci a pomůže s finálním výběrem produktů. V oblasti zákaznické péče by se měla komunikace přesunout za využití sociálních sítí do reálného času.

    Celá zpráva