10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

MALL.CZ spouští 1. října velkou outdoorovou kampaň

Praha, 30. září 2011

Od 1. října spouští internetová nákupní galerie MALL.CZ svoji podzimní outdoorovou kampaň. Ta poběží na řadě venkovních nosičů a kromě Prahy bude MALL.CZ vidět i v dalších českých městech. Kampaň bude svým rozsahem dosud největší v historii obchodu a poběží v obměnách až do Vánoc.

V Praze MALL.CZ v rámci podzimní využije bigboardy, telefonní budky, citylighty a také prostory metra (samolepky ve vozech, rámečky i rámy u eskalátorů). V ostatních městech půjde hlavně o plachty a telefonní budky, MALL.CZ bude vidět v Brně, Ostravě, Plzni, Pardubicích, Olomouci, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Zlíně a Liberci.

„Půjde o rozsahem dosud největší venkovní kampaň. Předvánoční sezóna je pro nás klíčová, proto se chceme potenciálním zákazníkům připomenout v co největší míře. Tradiční online inzerci, kterou plánujeme rovněž zintenzivnit a rozšířit o další kanály, tak výrazně posílíme i v outdooru,” popisuje Petr Král, marketingový ředitel MALL.CZ.

Venkovní kampaň bude komunikovat akční produkty z nabídky obchodu. Jednat se bude převážně o elektroniku (bílé zboží, malé kuchyňské spotřebiče, televize…).

Kampaň potrvá až do prosince.