Přihlaste se, jděte do sekce Moje objednávky a zde u vybraného zboží klikněte na tlačítko Reklamovat.
Máte 2 možnosti, jak svou reklamaci vyřídit:
U vybraných značek můžete kontaktovat přímo autorizovaný servis. Kontaktní údaje se zobrazí po kliknutí na tlačítko Reklamovat.
Reklamaci pak vyřídíte přímo se servisem a celý proces se tak výrazně urychlí.
Velká bílá technika a televize od úhlopříčky 42“ se běžně opravují přímo u vás doma. Stačí kontaktovat servis, se kterým se domluvíte na návštěvě technika.
Reklamaci vyřídíte prostřednictvím jednoduchého registračního formuláře.
Zvýšenou pozornost, prosíme, věnujte poli Popis závady, kde co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
Do pole Obsah balení přesně vypište, co nám posíláte (např. mobil, sluchátka, nabíječka). Výrobek do reklamace posílejte kompletní, včetně příslušenství, které bylo součástí balení.
Po odeslání registračního formuláře je automaticky vygenerován dokument, který je nutné vytisknout.
V případě, že jste zvolili reklamaci na jedné z našich poboček, vezměte s sebou vytištěný dokument spolu se zbožím, které chcete reklamovat.
V případě, že nám chcete reklamované zboží zaslat poštou, na balíček nalepte vygenerovaný Reklamační štítek a adresu našeho reklamačního oddělení.
Svou reklamaci pak můžete sledovat ve svém účtu v sekci Moje reklamace.
Nezapomeňte, že zákonná lhůta 30 dní začíná následující den po doručení zboží na reklamační oddělení.
Pokud jste výrobek zakoupili jako neregistrovaný zákazník, bohužel není možné využít on-line registraci reklamace. Výrobek nám můžete přinést na kteroukoliv z našich poboček nebo jej odešlete poštou na adresu Reklamačního oddělení Internet MALL.