10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

Pojištění proti krádeži a rozbití

Se službou Pojištění proti rozbití či krádeži zůstanete nad věcí, ať se s vaším zařízením stane cokoliv.

  • Uhradíme opravu nebo poměrnou hodnotu zboží.
  • Už se nemusíte obracet na pojišťovnu. Případné opravy řešíte přímo s námi.
  • Kryje škody, které vznikly kdekoliv na světě.

Kdy vám pojištění například pomůže?

Pojištění uplatníte v případě krádeže a nahodilého poškození způsobeného neočekávanou vnější příčinou.

91D6BC57-2849-4C72-AD30-19E73B52E50C Created with sketchtool.

Zakopnete během telefonování a rozbije se vám mobil.

Zaplatíme opravu.

7FB71055-DFCB-4074-8341-184986497AFA Created with sketchtool.

Kolega rozlije kávu a zničí vám tak notebook.

Zaplatíme poměrnou hodnotu zboží.

47754678-F3ED-4AC0-BD0B-8C41A19F4BBD Created with sketchtool.

Do bytu se vloupá zloděj a ukradne vám televizi.

Zaplatíme poměrnou hodnotu zboží.

Pojištění vám ale nepomůže v případě, že k poškození vedla zjevná neopatrnost.

Například když používáte čtečku ve vaně, skáčete do bazénu s mobilem v kapse, nebo usnete v MHD a někdo vám ukradne tablet.

Pojištění zvládnete raz dva

U produktů, u kterých službu nabízíme, stačí zaškrtnout „Pojistit proti krádeži a rozbití“.

K objednávce vám pak automaticky přičteme cenu za pojištění.

Dokladem pojištění je faktura, kterou obdržíte po zaplacení objednávky.

Co když se rozhodnu do 14 dnů zboží vrátit?

Vrátíme vám částku, kterou jste zaplatili za pojištění.

Co když mám pojištění koupené před 1. 11. 2018?

Postupujte dle instrukcí uvedených zde.

Ve spolupráci s

Logo_CSOBP_psane

Co dalšího je užitečné vědět?

Na co se pojištění vztahuje?
Kolik mi vyplatíte v případě pojistné události?
Jak nahlásím škodní událost?
Mohu si nechat opravit zboží na vlastní náklady?
Jak probíhá vyřízení škodní události?

Dokumenty ke stažení

Sjednáním pojištění potvrzujete, že jste se seznámili se všemi dokumenty a souhlasíte s jejich zněním: